pátek 3. ledna 2014


TAG : ROZHODNĚ NE !

Ahoj všem :)
Jsem tady s prvním tágem , na výzvu od mé oblíbené youtuberky Lary z kanálu MondbergVienna :)

1. Jídlo .........Vše ,co je z červené řepy ,mořské potvory ,určité druhy sýru
2. Oblečení .....Uplé ,malé ,to ve kterém se necítím a nějaké křiklavé barvy ( nesluší mi :D )
3. Hudba.........Dalo by se říct ,že poslouchám téměř vše ,ale co nemusím je hodně tvrdý rock ,metal ,prostě to ,co se mi nelíbí neposlouchám
4. Vůně & zápachy .....nesnášííííím ,,vůni" potu ,ale takovou tu , pár dní chodím v jednom a tom samém tričku ,dále nesnáším vůni romaduru a tvarůžků.
5. Roční období ....každé období má své pro a proti ,ale co nesnáším je šílené vedro ( 30 °C a víc) a velké mrazy
6. Sladkosti  ....... nemusím takové ty jakože čokolády ,kdy kakao  to vidělo jen z letadla a chutná to jak mýdlo ...fůůůj
7. YouTube ......pomlouvání ,závist ,urážky
8. McDonalds ........noooo.......těžko říct ,jelikož tento fast food nenavštěvuji ,jen když je akutní hlad a je po cestě
9. Lidé (obecně) ....... namyšlení ,arogantní ,falešní ,diskriminující ,ti co pomlouvají druhé a sami dokázali prdlajs ,podrazáci ,ti co se tváří jako nelepší kamarádi a pak podkopnou člověku nohy
10. Lidé veřejní, celebrity............arogantní ,namyšlení ,ti co si o sobě hodně myslí ,slibotechny (politici :D )
11. Vlasy........za MĚ na MĚ určitě krátké vlasy ,jelikož mi nesluší ,černá ,červená a křiklavé barvy ....toto je čistě na mě ,jelikož se v tom necítím a nesluší mi to :)
12. Party ......kde jsou drogy ,opilý ,zfetovaní ,agresivní lidé ,namyšlené pipinky
13. Jízda autem .....rychlá ,nebezpečná
14. Rodiče ....ti co na své děti kašlou ,je jim úplně jedno co dělají
15. Instagram ...... nemám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat