středa 1. ledna 2014

Kdo jsem  ............

Ahoj všem ,jmenuji se Zuzka ,je mi 25 let a mám práci ,která mě baví :) Moje záliby ? .....kosmetika ,fotografování ,plavání ,komunikace s lidmi .....Jednoduše dělám to ,co mě baví  a naplňuje :)

Jak jsem se dostala k líčení ?Už na základní škole ,byla to nějak 5-6 třída ,ale to jsem měla jen ty dětské malovátka a občas jsem si půjčila mamčinu řasenku či rtěnku. Postupem času se líčení stalo mou skoro každodenní rutinou.Prostě stíny a  make-up mě baví   a  hlavně to ,jak dokážou z ksichtu vytvořit obličej :D  :)Nejsem žádný profesionál ,spíš rekreační objevitel  :D  Občas nalíčím i nějakou kamarádku na nějakou akci ,či jen tak ,aby se líbila :)

Já  a moje kosmetika ? Dekorativní i tělová z drogerie ,to je moje gusto. Né ,že bych nechtěla  make-up od Chanelu ,ale prostě když na to nemám ,je jasné ,že si to hned nekoupím........třeba někdy v budoucnu :)Mé srdce tíhne ke kosmetice MUA ,Dermacol , Rimmel ,Essence ,NYC ,Loreal ,Gabriella Salvete atd.....:)Ráda zkouším a objevuji nové produkty.

Co ode mne můžete čekat ?Recenze ,kosmetické tipy ,postupem času i nějaké líčení.Budu se sem snažit dávat fotky v té nejlepší kvalitě ,pokud to půjde ,mám totiž starší typ foťáku ,ale  mám v plánu koupit nový :)Vstříc novým zítřkům :)Pokud by Vás něco zajímalo ,klidně se ptejte. Přeji Vám hezký zbytek dne a do Nového roku hodně štěstíčka a zdravíčka :) Zuzz

Žádné komentáře:

Okomentovat