středa 29. ledna 2014

SPOTŘEBOVÁNO - LEDEN 2014

Ahoj všem :)

Je tady moje první spotřebováno :) Tento měsíc toho není moc, ale ani málo.
Tak se na to zrovna vrhnu. Předem se omlouvám za kvalitu fotek ,ale v tomto počasí mi to foťák nějak nebere, každopádně nový foťák bude :) Kde nejsou uvedeny ceny, tak si je nepamatuji, ale většinou jsem nakupovala ve slevách :D



Produkty 

 
Odličovací tampóny ISEREE - cena byla kolem 25,- Kč v balení je 120 ks.Mají je v Lidlu. Byla jsem překvapená kvalitou. Tampónky jsou kolem jak kdyby sešité. Drží tvar,jsou příjemné, pevné, nepouštějí vlákna. Obsahují 60% bavlny, 20% polyesterového mikrovlákna, 20% polyesteru.Příště si jich koupím větší zásobu :)


L´oréal -Elseve volume collagen- balzám na vlasy pro jemné vlasy bez objemu -cena 49,90 Kč v akci. Já osobně balzámy na vlasy střídám, pokaždé sáhnu po jiném, ale většinou po Elseve. Balzám má příjemnou vůni, je hutný. Naučila jsem se sním šetřit, a nanášet do délek. Vlasy nejsou zatížené, avšak je potřeba, jako u každého oplachovacího balzámu důkladně vymýt. Vlasy se dobře rozčesávají, neelektrizují a nějaký ten objem vidět je.Já mám vlasy hodně jemné, takže bez tužidla ani ránu .....


Aveflor - tužící pěna s kopřivou - stojí kolem 55,- Kč a dá se sehnat v Tescu, nebo Rossmannovi - bez toho tužidla si už své vlasy nedokážu představit. Toto je moje několikáté balení, asi tak za poslední 3-4 roky.Tužidlo obsahuje extrakt z kopřivy, Olivový olej, hedvábí, elastin.  Vlasy mi udrží celý den v objemu a i večer, pokud jsou v culíku jsou vlasy pěkné. Pro mé jemné vlasy TOP. Chystám podrobnější recenzi na tento produkt :)



Mixa - 24 h zklidňují hydratační krém - cenu nevím, jelikož první balení jsem měla v Ladyboxu a druhé jsem v Lady boxu vyhrála :) Krém má hutnou konzistenci a nevtíravou vůni. Je bez alkoholu a parabenů. Určený pro suchou a citlivou pleť. Krém dobře hydratuje, já ho používám ráno pod make-up, kdy má pleť je vysušená a krém ihned hydratuje. Po prvním nanesení se mi zdálo, jak kdybych na sobě měla masku, pleť se mi zdála stáhnutá, taková těžká. Ovšem, jak se krém vstřebal, tak vše bylo ok :). Tento krém bych  určitě doporučila pro suchou pleť, já mám pleť smíšenou, spíše mastnější, takže pro mě je docela těžký, proto ho používám jen ráno pod make-up. Za MĚ bych si ho  nekoupila.



Avon solutions - vysoce hydratační krém - krém má gelovo - krémovou konzistenci . Dobře se roztírá, vůně je výraznější, na mě až moc silná. Krém jsem používala pod make-up. Jenže - neskutečně mě štípal v očích a to, i když jsem ho nanesla jen na tváře a čelo a okolí očí se vyhnula. Takže se mi stalo ,že jsem se musela rychle odlíčit a oči vypláchnout vodou. Bylo mi krému líto vyhodit ho ,tak jsem ho používala na paty :D Za MĚ už nikdy více.Snad nejhorší krém, co jsem kdy měla.



Palmers - cocoa butter - vzoreček z Ladyboxu. Jedná se o tělové máslo, jeho vůně je na mě až moc voňavá, já nemám ráda vůni kakaa a tohle mi prostě nevoní. Ale zas na druhou stranu musím říct, že dobře hydratuje, je hutné, rychle a dobře se roztírá.Pokožka je po něm krásně jemná. Za vyzkoušení určitě stojí, jen mě prostě ta vůně vadí :)


Garnier Essentials Sensitive - zklidňující odličovač 2v1 - cena se pohybuje od 70,- do 120,- Kč (jak kde)
Tento odličovák používám už rok, je to moje asi 5té balení. Je dvoufázového složení bez alkoholu a parabenů. Stačí dobře protřepat a odlíčit se. Odličuje i voděodolný make-up. Na pleti zanechává mastný filtr, který se nevsakuje do pleti a jde snadno setřít pleťovou vodou.  A je vhodný pro citlivou pleť :) 



Color tattoo 24 HR - cena cca 99,- až 150,- Kč (nevím přesně) - kdo by neznal legendární color tattoo, jejich výdrž je minimálně 15 hod. Jestli 24, to opravdu netuším, jelikož  nemám odzkoušeno :) Stíny se dobře nanáší, rychle zasychají. Já je používala místo podkladové báze a líčení se opravdu nehnulo :) Už mám další :)

         
Astor Big Boom - řasenka - tuto řasenku jsem měla ráda, i když měla docela velký kartáček. Ze začátku jsem se ho lekla, ale pak jsem si zvykla. Řasy jsem neměla slepené, byly prodloužené, žádné žmolky. Kdybych neměla už jiné, tak si ji koupím znovu :)



L´oréal Sublime Fresh - Svěží čistící péče pro normální a smíšenou pleť - tak dlouho jsem kolem ní chodila, až mi ji nakonec hodila do košíku ségra, jelikož jsem se nemohla rozhodnout, kterou verzi si koupím :D A musím říct, že vybrala dobře.Voda dobře dočistí pleť, je jemná a svěží, vůně není vtíravá.Já bych ji spíš doporučila bezproblematické pletii :) Jelikož já mám pupínky a akné, tak si ji už nekoupím a také ráda zkouším nové :)


Garnier Ultra Dry 48h - antiperspirant - Já fakt nechápu ten smysl že 48 h vydrží, nevím jak vy, ale já se sprchuji 2krát denně, takže 48 hod. fakt posoudit nemůžu :) Vůně je jemná, svěží, přes zimu, kdy se potím méně, téměř vůbec je dobrý.:)



Miss Sporty BBcream  - abych pravdu řekla ani nevím, jak se ke mě dostal. Jedním slovem HRŮZA. Krytí žádné, špatně se vsakuje, ještě ke všemu se rozdvojil.Měla jsem ho na sobě jednou, pak ležel asi měsíc v šuplíku a teď letí do koše. Možná pro holky, co začínají s líčení a chtějí pleť sjednotit a nechtějí nic těžkého, by to bylo MOŽNÁ to pravé, já už mám jiné nároky :)


To je pro tento měsíc vše :) A který je Váš spotřebovaný produkt, který si už znovu nekoupíte, protože Vás zklamal ?




3 komentáře:

  1. No teda, ty už jsi vypotřebovala celý Color Tattoo? To se mi zatím nikdy nepodařilo, to je máš fakt hodně ráda, že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo a pěkně dlouho jsem si poslední dávky šetřila :D :D čekám, až bude nějaká super akce a koupím další, teď mám zlaté :D

      Vymazat
  2. Normálne neverím v koľkých veciach sme sa zhodli :)
    L a - S i s s i

    OdpovědětVymazat