středa 22. ledna 2014

TAG -------  CO MI VONÍ 


Ahoj  ,jelikož stále čekám na balíčky ,které jsem si objednala ,tak je tady další TAG ...tentokrát od Dorotky Noon  http://www.youtube.com/watch?v=uXCw5gwQAIk

Otázky -

1 )máš ráda takové vůně , co moc nevoní? (bez parfemace) - a tož aj ano :) Ona se ta vůně ne vždy hodí

2) máš ráda čokoládovou/kokosovou/vanilkovou vůni? čokoládovou nemusím ,zatím vše ,co jsem voněla mi nevonělo . Kokosovou a vanilkovou miluji :)

3) máš spojené vůně s ročním obdobím ? Nemám ,spíš jen parfémy

4) máš ráda ovocné vůně ? jaké nejvíc ? Úplně ze všeho miluji vůni třešní ,višní ,meruněk,melounu .....v tom bych se mohla koupat pořád :D

5)  jakou vůni používáš a jaký deodorant ? Z vůně je to parfém Lanvin ,nebo od Avonu (mám jich víc) ,mám ráda takové svěží ,u deodorantu je mi to jedno ,ale většinou taky svěží ,nic těžkého

6) máš ráda vonné svičky/vůně  do bytu? Vůně do bytu ne-e ,z těch mě bolela vždy hlava . Svíčky anoo :)

7) kdyby sis měla vybrat..kořeněné,květinové,svěží,sladké,­ovocné vůně... tak co by to bylo? Květinové ,ovocné ,svěží :)

8) co z tvé kosmetické sbírky Ti nejvíc voní ? řekněme že vše :) vždy si kupuji to ,co mi voní .Ale momentálně nejvíc sprcháč od Dermacolu -třešňový :)

9) které rtěnky ti voní ? já jich moc nemám ,ale měla jsem od Avonu a ta mi voněla :)


10) voní Ti laky na nehty a nebo odlakovač ? zatím jsem žádný voňavý lak neobjevila a odlakovač taky ne :)

tak to je vše :) příště se můžete těšit na recenzi Lady boxu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat