pátek 24. ledna 2014

LADYBOX   -  LEDEN  2014


Ahoj všem :)

Tak jsem opět jednou neodolala a koupila si Ladybox ...cena 319 ,- Kč

Žádné zdržování, vrhneme se na to :)

Musím za mě říct, že desing krabičky je nádherný ...moje první reakce a omlouváme se za to slovo ...byla ,, ty vole" :D opravdu krása :)






Obsah :

JELLY PONG PONG řasenka Fair Lashes , 8 ml ,plné balení - 15 L-
 Lady popis : Voděodolná řasenka, která není určena pro zbabělce.Dokonale zvýrazní vaše řasy ,zahustí a natočí, nezatíží, ale zato dodá objem a dlouhotrvající efekt dokonalých řas.
Můj dojem :řasenka má malý kartáček, toho jsem docela lekla, řasenku jsem ještě nestihla zkusit, ale třeba překvapí :)




DERMACOL LIFT & MATT DAY CREAM 50 ml ,plné balení -- 199 ,- kč 
Lady popis :Hydratační, dlouhodobě zmatňující denní krém s obsahem aktivní složky Evermat, která až o 32% snižuje tvorbu kožního mazu.Extrakty z mořských řas aktivují přirozený proces regenerace buněk a redukují vrásky.
Můj dojem : Já osobně jsem ráda za tento krém, ale ne každému se hodí ....ale využití se pro něj určitě najde, třeba si s ním můžete mazat ruce, nebo paty :D Kamarádka tento krém měla a byla s ním spokojená. Jsem zvědavá, jestli opravdu sníží tvorbu mazu, jelikož já mám mastnou pleť . Vrásky sice ještě nemám ,ale prevence je taky důležitá, taky s mi líbí, že neobsahuje silikony a parabeny .


GOLDWELL DUALSENSES RICH REPAIR SHAMPOO - 100 ml - cestovní balení
Lady popis : regenerační šampon je určený pro suché a lámavé vlasy, které okamžitě ošetřuje hedvábnými proteiny z pašmíny.Šampon je v limitované edici Precious Darling.
Můj dojem : šampon určitě ráda vyzkouším, já mám sice spíš mastnější vlasy, ale lámavé je mám. takže vyzkoušíme a uvidíme :)

GUENERVE BALÍČEK PRO FORMOVÁNÍ POSTAVY , 3x 20 ml --- zkušební sada 
Lady popis : Sada obsahuje prohřívací gel,chladící gel a výživný a zpěvňující tělový krém.Vše pro vaši dokonalou a vytvarovanou postavu ,o jaké jste vždy snila.
Můj dojem : :D já rozhodně nemám dokonalou postavu a myslím si, že mi to určitě nepomůže, ale proč nezkusit :) gely a krémy se mají používat před a po cvičení ....tak uvidíme ...



LE CHANTON MLADÉ OČI PLEŤOVÁ OČNÍ MASKA , 1KS ,PLNÉ BALENÍ --- 13 Kč
Lady popis : maska je určená pro jemnou pleť kolem očí, kterou rozjasňuje ,osvěžuje a zklidňuje.Obsahuje syrovátku z kozího mléka, extrakt z orchideje, mořského planktonu a pomeranče.
Můj dojem : Maska je vhodná pro všechny tipy pleti,zejména citlivé ...tak to jsem zvědavá ,jelikož já mám docela dost citlivé oči, takže uvidím. Akorát maska se má nechat působit 15-20 minut, no nevím teda, jak to vydržím, nemám moc ráda dloooho trvající masky.

3v1 KARTÁČEK NA ŘASY A OBOČÍ ,APLIKÁTOR LADYBOX RŮŽOVÝ ,PLNÉ BALENÍ - speciální edice značky Ladybox
Lady popis : Kartáček ve speciální růžové edici Ladybox slouží jako pomůcka pro nanášení řasenky.Je skladný, růžový a vejde se do každé kosmetické taštičky.
Můj dojem :Upřímně - docela jsem se toho lekla .Bojím se použít :D možná tak na pročesání obočí. Podle mě nic moc. 

Dále Ladybox obsahoval : VOUCHER  na ochutnávku  BUBBLEOLOGY bubble tea v hodnotě 50 Kč
Můj dojem : hrozně ráda bych ochutnala, ale bohužel nejbližší  obchod je v Brně :(

CELKOVÝ DOJEM : krabička nádherná, řasenka super ,krém taky, vzorečky krémů -ráda vyzkouším , šampon taky dobrý, maska na oči -třeba překvapí .Kartáček pravděpodobně mi bude na nic.Voucher ...těžko říct ,zda-li se dostanu do Brna, ale v Plzni mám kamarádku, tak třeba podaruji :)
Ladyboxu dávám  4 hvězdičky z 10 .







7 komentářů:

  1. Ahoj, divam se na tvuj blog a nelibi se mi, ze neumis asi spravne psat. Konkretne myslim to, ze carka se dela hned za slovem a pak mezera. Pro priste;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu si to pamatovat a dávat pozor. :)

      Vymazat
    2. To píše někdo kdo v komentáři neudělal ani jeden háček a ani jednu čárku. Když chceš někoho poučovat, tak to napiš alespoň správně.

      Vymazat
    3. Jestli tady někdo poučuje, tak to jsi ty, Teress. Tobě samé chybí ve větě čárka, hlavně, že budeš poučovat, viď? Jinak slečna anonymní předpokládám, píše z telefonu a tak nepoužívá interpunkci, to ale chyba není, chytrolínko, chyba je, když chybí čárky ve větách, nikoli nad slovy. Tak zas příště rýpej chytrolínko!!...

      Vymazat
  2. :) jsme ráda že jsem se tohoto LB vzdala, nijak mě nazaujal :)...a bubblelogy v Brně není :) ...v Brně je pouze Bubble tea Elephant a to je něco jiného :) .... ale krabička jako designem se jim povedla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No oni právě píšou, že je v OC Olympia. Možná se bude teprve otevírat. Já dám poukázku stejně kamarádce :)

      Vymazat
  3. mě tento LB docela zaujal, ale ještě jsem si nikdy žádný nepořídila, akorát teď jsem si objednala ten únorový, tak jsem zvědavá ! :-)

    OdpovědětVymazat