pondělí 13. ledna 2014

Nákup na  e-shopu GALAXIE PŘÁNÍ 


Čauky lidičky ,

tento měsíc jsem se nějak plácla přes kapsu :D jsem tady s dalším nákupem :)
Uskutečnila jsem ho na e-shopu  http://www.galaxieprani.cz/  .
Je to můj druhý nákup ,první byl před vánoci ,ale to sloužilo jako dárky ,takže už nic z toho není :D
Tento e-shop DOPORUČUJI , komunikace je rychlá,bezproblémová ,dodání je velmi rychlé ....kromě čekání na českou poštu ,jelikož balíček šel ke mě snad 3 dny .....prostě pošta :)

a tady jsou kousky ,které vlastním :)

PUREX ČÍSTÍCÍ A ODLIČOVACÍ UBROUSKY 3 x 25 ks .....cena 59 ,- Kč ....cena je suprová ,jsem zvědavá ,jak budou fungovat :)

Modré - hluboce čistící
červené - peelingové
fialové -  3v1 čistící ,tonizující ,hydratující  ----- tyto už jsem zkoušela ,sice jednou ,ale make-up to docela dobře odlíčilo ,ale ne úplně ,stejně používám ještě pleťovou vodu 
 



MUA - Matte Perfect make-up - natural  ............109 ,-Kč....odstín Fair (nejsvětlejší )


Essence - balzám na ruce a nehty  .....29 ,- Kč ------- voní tak nějak ...divně :D připomíná mi vůni na wc :D

Astor - pure color perfect blush - odstín 006 golden sand  .....59 ,- Kč  



Revlon - matte eyeshadow -003 pink innocence ..... 79 ,- Kč ----- stín se dá použít i jako tvářenka




Mua - Transparentní pudr .......129 ,- Kč ---- barvu má světle hnědou ,ovšem při kontaktu s pletí zprůhlední 


Collection 2000 - rozjasňovač - 3 just peachy .......79 ,- Kč



Mua - tekuté oční linky .... 59,- Kč ----- otevřít je byl boj :D :D musela jsem použít kleště a hodně síly ,ale to byl asi jen můj kousek :)
 

Essence crystal eyeliner - angel´s eyes  ......29 ,- Kč

W7 - souffle mascara - black ....89,- Kč
 

Maybelline color tattoo - 05 eternal gold .... 99,- Kč --- ach ta barva :)
 

W7  IN  THE  BUFF ..........199 ,- Kč ..........imitace paletky Urban Decay - NAKED 2 -----jedním slovem ....nádhera :)
 
foceno pod lampičkou bez použití podkladové báze ,jde to špatně poznat ,ale pigmentace je úžasná :)









Tak to je vše :) Já jsem spokojená se vším ,určitě e-shop doporučuji ( vím ,píšu to zas :D ,ale já jsem spokojená ,tak proč neposlat dál ) a těším se na další kousky :) recenze budou postupně .....:)

Ps : při nákupu nad 1000 ,- Kč byl dárek ,já dostala od essence nějaké polštářky, ale nevím ,kam jsem je založila :)

pěkný den přeje Zuzz :)


















2 komentáře:

  1. Jak jste po čase spokojenás paletkou The Buff od W7? prosím mám ji také, dost se drolí práší. Osobně mě spíš zklamala. Děkuji. At se Vám a Vašemu blogu daří :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, předem děkuji :) Mě se paletka nedrolí, ale docela práší, to ano, ale už vím, že musím nabírat stíny opatrně, nejlepší je na to chlupatý štětec a jen ťupnout :)

      Vymazat