pondělí 28. dubna 2014

DUBNOVÝ LADYBOX 2014
Pěkný den, po delší době je tady článek aneb recenze na dubnový ladybox. Po dlouhé době musím říct, že jsem docela zklamaná, z čeho se dozvíte níže. :)

FENNEL TĚLOVÉ MÁSLO 200 g ….80,- Kč
Výživné tělové máslo hloubkově hydratuje vaši pokožku. Po použití másla bude hedvábně jemná a sametová na dotek. Svěží vůně vydrží na pokožce dlouhou dobu.
Co na to já: Já mám variantu  Hroznová jádra, otevřela jsem ho jen malinko, jelikož poputuje do zásoby, mám toho rozdělaného spoustu, jenže jsem hrozně lenivá se mazat….. Pěkně a příjemně voní, žádná vtíravá vůně, je hutný, dobře se roztírá a rychle se vsakuje.

LASPLASH COSMETICS CHUBBY TWIST , plné balení….299,-Kč
Matná rtěnka vypadá jako barevná pastelka a hodí se do každé kabelky. Barevné pigmenty přilnou ke rtům a dodají jim barvu, výživné složení se postará o hebké rty.
Co na to já: ta barva je krásná ne že ne, ale kdybych měla jiný odstín, tak by byl super, jenže já mám odstín, který mi nesluší, nehodí se ke mně a hrozně mě to štve, za mě bohužel ne. Já vím, je to hrozně těžké se někomu zavděčit správným odstínem. Snad moje pastelka najde nějaké využití nebo nového majitele :)


ALESSANDRO PRO WHITE ORIGINAL, 7ml, vzorek
Transparentní lak svým účinným složením působí proti zažloutlým a zabarveným  nehtům. Speciální pigmenty přirozeně vyrovnávají barvu a dodávají neodolatelný lesk.
Co na to já: vyzkouším a uvidím :)
SKIN79 SILKY GREEN BB CREAM 5g, cestovní balení
Je vhodný především pro mastnou pleť, kterou velmi  účinně zmatňuje a vyhlazuje. Jemná struktura krému se snadno roztírá a sjednocuje tón pleti.
Co na to já: tady mi opět nepadl odstín, na mě až mooc světlý, ale využití určitě najdu.
SKIN79 SNAIL NUTRITION BB CREAM 5g, cestovní balení
BB  krém obsahuje výtažek z korejských šneků, který působí regeneračně a dodává pleti hydrataci na dlouhou dobu. Vyhlazuje pleť  a redukuje vrásky.
Co na to já: taky moc světlý, bledá sice jsem, ale mám nádech do růžova, proto mi nesedí….
COLGATE MAX WHITE ONE OPTIC 50ml, plné balení…89,90 Kč…bonus
Colgate MWO optic obsahuje vysoce účinnou siliku a proužky s optickým zjasňovacím účinkem, které zubům okamžitě dodají bělejší vzhled.
Co já na to: Uvidím, vyzkouším a to už dnešním dnem.

CELKOVÝ DOJEM:  nejvíc mě asi potěšila pasta na zuby a tělové máslo, jinak dekorativka díky svým barvám bohužel ne…. Uvidíme, co na nás čeká v květnovém ladyboxu.

máte doma také svůl Ladybox a co se Vám na něm líbí? :)

2 komentáře:

  1. Mě potěšila pastelka, naštěstí odstín fajn. Taky máš krásnej, škoda, že Tobě nesedí. Máslo mám orchidej, což mě trochu mrzí. A BB creamy nemám ráda, stále jsem jim nepřišla na chut a už vůbec ne Skin79. Zelenej je šíleně světlej, pak mám fialovej a ten má už fajn odstín, vypadá, že i bude krýt, tak uvidkm no. Lak bych raději barevný, tohle asi pošlu dál.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako ten BB cream mě fakt zklamal, jak jsem si myslela, že jsem bledá, tak toto je teda mnou nepopsatelné, nebo až tak bledá nejsem :D Ta pastelka mě hodně mrzí....:)

      Vymazat