pondělí 14. dubna 2014

APRÍLOVÉ NÁKUPY

Ahoj krásky, je tady duben a je po výplatě, tak jsem vyrazila na nákupy a tentokrát jsem se rozšoupla, to víte, kdo jiný Vám udělá radost, než Vy sami….nebo alespoň u mě to tak je. :D
Jestli Vás zajímá, co krásného jsem si koupila, tak čtěte dále…..:)
 BOURJOIS DELUXE MOUSSE – SPRCHOVÝ GEL (DOUGLAS AKCE 2+1 ZDARMA)
Tento sprcháč pěkně voní, lze ho použít i na holení, pěkně pění…jeho cena je 66,-Kč, já ho měla zdarma k dalším produktům…
BOURJOIS DEO SPRAY …. Cca 80,-Kč
Obě mé varianty příjemně voní, jen já mám raději antiperspiranty, ale ráda je vyzkouším. Ten světlý je vhodný pro citlivou pokožku, ten menší je proti skvrnám na oblečení, tak uvidíme.
BALEA MELON TANGO BODYLOTION … cena cca 55,-Kč DM
Po tomto produktu jsem sáhla narychlo od pokladny, ani jsem se nedívala, co to je. Ale jsem ráda, že jsem toto mléko ulovila. Krásně voní  po melounu, dobře a rychle se roztírá a vsakuje, pokožka je hydratovaná, voní i po 2 hodinách na pokožce. Pokud máte rádi vůni melounu, tak si pro něj utíkejte, protože to je limitka.:)
ALNATURA KOKOSOVÝ OLEJ …. Cca 125,-Kč DM
Je ho 220ml a za tu cenu opravdu vyplatí, jelikož kokosový olej od firmy purity vision je menší a drahý 100ml za 85,-kč, velké balení kolem 200,- Kč. Já kokosový olej používám na vlasy.
TONI&GUY ŠAMPÓN A KONDICIONÉR NA JEMNÉ VLASY…. Cena 239,-Kč za jeden (já měla kupón na 50% slevy)
Hrozně mě zajímá, jaký zázrak to udělá s mými vlasy, před pár lety jsem tyto produkty měla, ale už si nepamatuju, jaké byly. Takže už se těším na zkoušení a hned jdou do koupelny.
EBELINE MAXI ODLIČOVACÍ TAMPONY ….cena asi 25,- Kč
Tyto velké jsem ještě neměla, mám jen ty klasické a jsem zvedavá, kolik jich vypotřebuju, jelikož těch malých jsem schopná najednou spotřebovat i 10…. K porovnání jsem si vzala …..
MARIONNAUD  MAXI ODLIČOVACÍ TAMPONY ….cena v akci 29,-Kč
Oboje jsou 100% bavlněné, ještě jsem je nezkoušela, ale chystám se na ně, takže jsem zvědavá, kdo vyhraje.
SYX SLUPOVACÍ PEELINGOVÁ MASKA …cena asi  45,- Kč v Marionnaud
Už kdysi jsem masku od této značky měla a nebyla špatná, jen teda cena je docela vyšší, ale tak jednou za čas proč ne. :D
SYX BALZÁM NA RTY ….cena asi 45,- Kč
Ani nevím proč jsem si ho vzala, asi kvůli obalu. Balzám je příjemný na rtech, je bez vůně a pěkně rty hydratuje.

Teď pár věciček z Rossmanna……
ISANA ODLAKOVAČ …42,-Kč
Tento odlakovač mám ráda, v pohodě mi odlakuje i pískový lak a mě osobně voní. :D takže ho můžu doporučit
HIMALAYA PLEŤOVÁ MASKA Z NIMBA …v akci za 69.90,-Kč
Jsem na ni opravdu zvědavá jak bude fungovat, maska je určena pro problematickou pleť, akorát teda nevím, jak přežiju 10-15 minut čekání. :D
ESSENCE RAZÍTKO NA NEHTY + ŠABLONY
O těchto produktech bych nic nevěděla, pokud bych nebyla poprvé na manikůře, vyzkoušela jsem Rock Lak  a mám na něm právě razítko a hrozně se mi to líbí, takže budu tvořit i já.
ESSENCE PIGMENTY …19,90,-Kč ve výprodeji
Už 2 mám a tyto jsem objevila náhodou a tak jsem neodolala, fialové odstíny jsou docela dobře pigmentované, další odstín jsou spíš třpytky.

GABRIELLA SALVETE STARS odstín 04 mistero grey …..79,-Kč
Konečně i já mám pískáš star huráá, hrozně ráda bych Vám ukázala odstín, ale mám čerstvou manikůru, takže fotku hodím na facebook. :)
ESSENCE NAIL ART SPECIAL EFFECT TOPER odstín 21 gel the party started …49,-Kč

Tento odstín se mi hrozně líbí, essence má teď opravdu krásný výběr odstínů a laků, já si určitě koupím i nějaký jiný.
DERMACOL PUDR …66,90,-Kč
Byl v akci, tak jsem po něm sáhla, líbí se mi i jeho vzor ve tvaru krajky.


......JELIKOŽ TOTO JE HOODNĚ DLOUHÝ ČLÁNEK, POKRAČOVÁNÍ ZÍTRA......:)

Žádné komentáře:

Okomentovat