úterý 15. dubna 2014

Ahoj krásky , je tady pokračování nákupů :)

YVES ROCHER ŠAMPÓN + KONDICIONÉR NA POŠKOZENÉ VLASY ….69,-Kč
K tomuto duu se ráda vracím, vlasy mám nich pěkné, lesklé, mají objem a zdá se mi, že jsou i kvalitnější. Momentálně poputují do zásob, jelikož se chystám na Toni&Guy.
YVES ROCHER MALINOVÝ OCET  PRO LESKLÉ VLASY…89,-Kč
Vodička se používá do mokrých vlasů po umytí, nechá se působit a poté se důkladně vymyje. Krásně voní, je bez silikonu a parabenů.
YVES ROCHER  HYDRATAČNÍ KRÉM NA RUCE ….69,-Kč
Krém je hutný, krásně voní, dobře se roztírá, rychle se vsakuje, pokožka je hydratovaná a jemná, asi mám nového miláčka.
YVES ROCHER JARDINS DU MONDE SPRCHOVÝ GEL….. 59,-kČ
Gel má pomerančovou vůni, úplně úžasná vůně, já mám tyto sprcháče ráda, takže se těším na jeho používání.
YVES ROCHER  SYPKÝ SAMETOVÝ PUDR….215,-Kč ve slevě
Jeho balení je na tuto značku až moc obyčejné, ale nemění nic na jeho kvalitě, pudr zanechává pokožku opravdu jemno a sametovou, jemně voní, manipulace s ním je klasická, jako u jiných sypkých pudrů.
YVES ROCHER HOUBIČKA NA MAKE-UP ….55,-Kč
Žádnou takovou nemám a u mě se určitě neztratí.:)
YVES ROCHER HLOUBKOVĚ ČISTÍCÍ MASKA ….107,-Kč
O tomto zázraku jsem psala i samotnou recenzi, pro mě toto je opravdu jednička v maskách na akné.
YVES ROCHER  VODĚODOLNÁ TUŽKA NA OČI ….143,-Kč
Jsem si tak náhodou vzpomněla, že bude léto a já nemám žádnou voděodolnou tužku, takže jsem neváhala a koupila. Tužka je dobře pigmentovaná, jak drží ještě říct nemůžu, jelikož jsem ji ještě nezkoušela.

YVES ROCHER TUŽKA NA OČI 11 ROSE TAUPE…83,-Kč
Já už vlastním jiný odstín, který jsem vyhrála a tak jsem si musela ještě jeden, používám ji jako podklad a můžu říct, že drží celý den. Barev je dostatek, takže si vybere každý. Ještě ode mne o ní uslyšíte (přečtete si :D )

Pozooooor blížíme se ke konci ......
REXONA ANTIPERSPITANTY MIX….39.90 Kč
Já si prostě musela udělat zásobu za tu cenu. Rexonu mám ráda, takže jasná volba.
SCHAUMA KERATIN STRONG ŠAMPÓN + BALZÁM
Je to novinka pro jemné a slabé vlasy, což já mám. Šampón obsahuje ochranný komplex keratinu, no jsem zvědavá, co mi to udělá s mými vlasy.


Tak už je opravdu vše J GRATULUJI, POKUD JSTE DOČETLI DO KONCE.



Žádné komentáře:

Okomentovat