čtvrtek 10. dubna 2014

PRODUKTY  DO  100,-KČ
Ahoj krásky, řeknu Vám, že najít pár produktů do 100,- Kč je docela fuška, nemám všechny zástupce z různých kategorií, ale já si pro Vás vybrala ty, co mám ráda a udělala si to po svém. :)

Ze zástupců  z laků na nehty tady pro Vás mám:
RIMMEL SPACE DUST- odstín 003 Aurora a 006 Moon Walking – cena kolem 60,-Kč
Tyto dvě barvy mám ráda, lak je pískový, ke krytí mu stačí 2 vrstvy, schne trošku déle, s odlakováním to je horší, ale když víte jak na to, jde to samo. Výdrž je nic moc teda, jelikož pracuji ,, rukama“ a s izolepou tak mi lak vydrží jen 2 dny, hodně se odlupuje na špičkách.
NYC – odstín 154 Midnight Confetti – cenu si už nepamatuji
Tento lak je průhledný s fialovo-růžovo-modrýma třpytkami. Lak rychle schne, dobře se odlakovává, používám ho na barevný lak pro oživení.
MAYBELLINE COLORAMA –odstín asi 55 – kupováno v akci 1+1
Lak je růžový, ale háže odstíny do oranžovo-zlata, je spíše tělový, schne rychle, odlakování je bez problému.

Z produktů na oči jsem vybrala:
UMA COSMETICS GEL EYELINER- odstín black – cena cca 70,-Kč
Toto jsou moje první gelové linky a jsem s nima spokojená, výdrž je perfektní, vydrží celý den, jsou pěkně černé, akorát při odličování je potřeba více přitlačit, protože linky opravdu drží.:)

AVON – oční linky vysunovací – v akci jsou sehnat od 69,-Kč
Odstíny Vám vypisovat nebudu, každý si musí vybrat ten svůj, ale já mám fialovou a černou, linky dobře drží, neštípou v očích, jsou měkké, odličují se dobře.

AVON – PODKLADOVÁ BÁZE POD OČNÍ STÍNY – cena od 59,- kč
Této bázi jsou dlouho přicházela na chuť, jednou se mi zdála super, pak na nic ,ale konečná verze : je super, výdrž je kolem 8 hodin, podle toho, jak se vám mastí víčka, mě hodně, ale také záleží na tom, jaký dám stín.

MAYBELLINE COLOR TATOO –cena v akci 99,-Kč
Anoo já vím, je to na hraně a ještě v akci, ale já nakupuji většinou  v akci :D Kdo by je neznal, legendární color tatro, já jim nemám co vytknout, výdž x hodin, já je používám jako podklad pod stíny a spokojená jsem s nimi maximálně.

NYC – paletka stínů 967 Picnic in Central Park … dárek
Tuto paletku mám snad rok a netuším, jestli je v prodeji, pokud není, tak se omlouvám. Paletka je dobře pigmentovaná, stíny jsou jemně krémové, ani moc nepráší, s podkladovou bází dají celý den. Já stíny bez báze nepoužívám, takže nemůžu posoudit výdrž bez ní.


MISS SPORTY STUDIO LASH – řasenka 3D VOLUMYTHIC  (žlutá) + Studio Lash (zelená)– cena 60,- Kč v DM
Značku Miss Sporty nějak nemusím, ale řasenky Studio Lash můžu, žlutá varinta má mírně zahnutý kartáček , zelená má kartáček rovný. Obě řasenky mají umělý kartáček, který je mě tak akorát, řasy krásně oddělí, pročeše, řasy řasenka neslepuje, při nanesení 2 a více vrstev dodá objem a malinko je prodlouží.


Ze zástupců péče o tělo tady mám:
PURITY KOKOSOVÝ OLEJ…..100 ml za 85,-Kč v DM
Tento produkt používám na vlasy, někdy i na obličej a zkoušela jsem ho i jako odličovač, olej  krásně rozpustil make-up, jen mi teda příjde škoda ho používat na odličování, ale funguje.:) Olej můžete také použít na vaření, na masáž.
ISANA BODY CREAM 500ml za cca 65,- Kč v Rossmannovi
Já mám variantu granátové jablko s fíky, krém je hutný, krémovo-gelové konzistence, velmi dobře se roztírá, krásně voní, rychle se vsakuje a dobře hydratuje. Pokožka je jemná a vyživená. Já bych si pro příště asi vybrala jinou vůni, tato se mi zdá docela silná, ale zas krásně voní. :D
AVEFLOR TUŽIDLO NA VLASY …. Cca 55,-Kč v Tescu
Pokud jste pravidelnými čtenáři, tak víte, že toto tužidlo nedám z ruky. Vlasy nezatěžuje, vydrží mi celý den pěkné, vlasy drží tvar, mají objem…. Je to můj kosmetický miláček
BALEA KRÉM NA RUCE … 32,-Kč v DM
Je to limitka Papaya&podmáslí, vůně je příjemná, krém je hutný, dobře se roztírá a hlavně se rychle vsakuje, což já potřebuju hlavně v práci, ruce jsou hydratované a voňavé.:)
SPRCHOVÉ GELY – NIVEA  …. V akci 49,90 Kč A BOURJOIS 66,-Kč v Douglas
Oba gely jsou příjemné svou vůní i konzistencí, dobře pění, pokožku nevysušují. Ten od Bourjois je také vhodný na holení.

Tak to je pro dnešek vše, co byste mi doporučily VY? 

2 komentáře:

  1. Color Tattoo vlastním aj ja a som s nimi veľmi spokojná. Kika

    OdpovědětVymazat
  2. Color Tattoo a ta žlutá řasenka od Miss Sporty taky patří mezi moje oblíbené. A kokosák, ten je taky TOP. Já ještě můžu doporučit řasenky od Essence, zatím jsem ještě neměla žádnou, která by mi nevyhovovala :)

    OdpovědětVymazat