čtvrtek 3. dubna 2014

BŘEZNOVÉ SPOTŘEBOVÁNO

Pěkný den krásky, taky se Vám zdá, že ty dny neskutečně rychle utíkají? Mě ano a protože už duben, mám tady spotřebované produkty za měsíc březen. Nebudu zdržovat a vrhneme se na to. :)

BALEA TĚLOVÉ MLÉKO DO SPRCHY ….400 ml za 85,- Kč
Toto ,,mléko“ jsem spotřebovávala hoodně dlouho, psala jsem o něm i rezenzi. Za mě prostě NE, těžko se smývá, moc (skoro vůbec) nehydratuje. Jediné jeho plus je to, že pěkně voní.

NIVEA INTIMO  SENSITIVE ……20 ks za 50,- Kč v akci
Co k tomu říct, jemná vůně, nedráždí, nepálí, osvěží, vykonají svou potřebu. Za mě ANO, ale jen v akci, za plnou cenu bych si je nekoupila.

GARNIER ESSENTIALS ODLIČOVACÍ MLÉKO…..200ml za cca 80,-Kč v akci
Mléko má jemnou vůni, v očích mě neštípalo, dobře odlíčí…..DOPORUČUJI
DOVE GO FRESH TĚLOVÉ MLÉKO …..400 ml, dárek k narozeninám
 Mám ho už skoro rok, používala jsem ho občas a teď už byl čas ho dopotřebovat. Mléko má krásnou příjemnou, jemnou vůni, je řidší konzistence, výborně se roztírá, pokožka je po něm hydratovaná, krásně jemná, ALE jediné co mi hodně vadí a proto letí, je to, že zanechává chladivý efekt, jako přetrpím to, ale za mě už NE.

YVES ROCHER VOLUME ŠAMPÓN ….300ml za 82,-Kč
Tento produkt už tady taky byl, vlasy jsou po něm pěkné, objem je dodán, sice né tolik, ale poznat to je, vlasy nejsou zatížené. Šampón je bez parabel, silikonů a barviv. Za mě DOPORUČUJI.

YVES ROCHER REGENERAČNÍ KONDICIONÉR NA POŠKOZENÉ VLASY…150 ml, cenu už nevím
Krásná příjemná vůně, vlasy nejsou zatížené, krásně se rozčesávají, voní a jsou lesklé. Kondicionér vlasy nezatěžuje a v klidu mi vydrží celý den, aniž by byly mastnější. Já DOPORUČUJI.

L´ORÉAL ELSEVE TOTAL REPAIR, KONDICIONÉR PRO EXTRÉMNĚ POŠKOZENÉ VLASY…200ml, 49,90 Kč v akci
Tento balzám jsem používala v době, kdy jsem měla vlasy šíleně zničené. Vůně je příjemná, vlasy se po něm dobře rozčesávají, jsou lesklé, ale bohužel mám vlasy po něm za pár hodin těžké a mastné. Takže tato verze NE.

ŠTĚTEC NA MAKE-UP….
Tohle byl můj první štětec na make-up, používala jsem ho téměř denně. Krásně se mi s ním pracovalo, ale už bohužel dosloužil. Každodenní používání, mytí, zacházení, to vše se na štětci podepíše. Měla jsem ho ráda, ale tento bych si už nekoupila.

TESCO VATOVÉ ODLIČOVACÍ TAMPÓNY…..100ks za 25,- Kč
100% bavlněné, hrůůza, děs běs….už nikdy. Tampónky se při odběru ze sáčku trhaly, rozdvojovaly a jejich spotřeba byla vysoká. NE NE NE


DERMACOL  AROMA RITUAL SPRCHOVÝ GEL ČERNÁ TŘEŠEŇ….250 ml cca 40-60,- Kč
Ach ta vůně, nádhera, zamilovala jsem na první přivonění. Gel pěkně pění, pokožka voní i 2 hodiny po koupeli. Já si ho zamilovala a DOPORUČUJI.
RADOX UPLIFTING SPRCHOVÝ GEL….250ml za 39.90 Kč v akci
Vůně je příjemná, voní po grepu. Na houbě pění dobře bez houby je to horší, ale to je tak u většiny gelů. Tato verze je vhodnější spíš na léto. Mě osobně nezaujal. Znám lepší. :)
DOVE PURELY PAMPERING…SPRCHOVÝ GEL S PISTÁCIÍ ….250ml za 49,90 Kč
Vůně je příjemná, sladká, sprchový gel je hutný, stačí ho trošku, krásně pění a to i bez houby. Dove sprcháče mám ráda, takže ANO.


to je pro dnešek vše, je to sice vše ve zkratce, ale to důležité řečené je. Užívejte sluníčka...Zuzz :)

Žádné komentáře:

Okomentovat