úterý 1. července 2014

Odlákování nehtů alobalovou technikou
Pěkný den všem :) 

Pár z vás mi psalo, jestli nevím, jak odlakovat nehty nalakované pískovým lakem. Jelikož jsou pískové , třpytkové  a další podobné laky čím dál více v oblibě, rozhodla jsem pro tento článek. Možná jste o tomto už slyšeli, možná ne.

Potřebujete  -Vatové tampónky, které si nastříháte na ¼
-         Odlakovač
-         Alobalové proužky
Postup je velmi jednoduchý: vatový tampónek namočíte do odlakovače, přitisknete na nehet, zabalíte do alobalu....

 
 Takto pokračujete na všech prstech. Já si dělám první levou ruku, nechám působit a poté se vrhám na druhou ruku, ale záleží na tom, jak to půjde vám.

Necháte 5 minut působit a poté jednoduše sundáte alobal a nehet dočistíte klasicky tampónkem namočeným v odlakovači. Hotovo! :)


5 komentářů:

  1. Používám stejný odlakovač, docela mi sedí.

    OdpovědětVymazat
  2. Odlakovač je můj oblíbený ještě z Lidlu je super odlakovač. Jinak tuhle metodu taky dělám a je to super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Metodu znám, ale je mi líto alobalu vždycky :D Takže normálně jen přitisknu ty tampónky a nechám je bez alobalu, účinek je stejný, akorát s rukama nemůžu moc mávat ať mi to neodletí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Techniku už znám.. Jen jsem ti chtěla pochválit nehty, máš nádherná lůžka, fakt super!

    OdpovědětVymazat