pátek 25. července 2014

MUA  MAKEUP ACADEMY HIGH DEFINITION SUPERMODEL EYES

Ahoj,
Jak se máte? Dnes vám přináším recenzi na jednu úžasnou paletku od MUA. Tato paletka byla vytvořena pro soutěž Britain and Ireland's Next Top Model. Já ji kupovala na jednom e-shopu, tam ji už nemají a tak jsem se pokusila najít alespoň nějaký jiný, a našla....klik ...... klik... (není zač :) )


 
Paletka obsahuje 28 očních stínů, z toho je 11 matných , zbytek perleťových. Matné stíny jsou na tom hůře s pigmentací, ale s podkladovou bází vytvoříte pěkné denní líčení. Já na matné stíny moc nejsem, takže jsou téměř nedotčené, ale bezvadně se dají použít k rozblendění. Perleťové stíny mají pigmentaci úžasnou. Na ukázkách je použítí bez báze a jedno otření. S celou paletkou se dá vytvořit jak denní, tak večerní líčení, barevné nebo nude. Já si ráda hraju s barvičkami, takže je využívám, ono to už také poznat je.:D perleťová zelená brzy dojde….

Konzistence stínů : matné stíny docela práší, jsou jemně   namleté
                                 Perleťové stíny práší o něco víc, ve stínech se mi objevují jemné hrudky, takže
                                 Při nabírání stínů jsem opatrná, abych je zbytečně neplýtvala. Avšak co naberu,
                                To nanesu na oko díky skvělé pigmentaci.
Výdrž stínů : já pod stíny musím používat bázi, jinak mi na víčku nedrží nic, takže nedokážu posoudit, jak drží bez ní. S dobrou bází celý den.:)












 
Paletka dále obsahuje 1 bronzer – pigmentace je tak akorát, prašnost je větší, namletý je jemně
                                         1 tvářenku –barvička je na mě mooc růžová, ale spolu s bronzerem tvoří super pár, prášivost je stejná
                                         1 rozjasňovač – já bych tomu rozjasňovač neříkala, spíše tvářenka s jemným nádechem do sametova. Konzistencí je stejný jako jeho kamarádi.
Dále paletka obsahovala aplikátory, ale ty letěly hned do koše, jelikož byly k ničemu.

Peletku jsem si oblíbila, líbí se mi kombinace barev, jediné co mi vadí je prašnost, ale při opatrné aplikaci je ztráta menší.

2 komentáře:

  1. Vypadá fakt suprově, jen bych některé odstíny vůbec nevyužila... teď jsem si ale také pořídila od MUA také paletku (neodolala jsem slevám) :-) Doufám, že budu také spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já taky neodolala :D Já mám MUA paletky hoodně ráda :)

      Vymazat