středa 23. července 2014

ČERVENCOVÝ NÁKUP Z E-SHOPU 

Zdravím všechny své čtenářky :)

Ač jsem se rozhodla, že si už NIC nekoupím, přece jen jsem to porušila. Ono se nějak nedalo odolat.  A také po zhlédnutí videa od Kyrkys, jsem prostě nemohla odolat. Pak jsem na dalším e-shopu uviděla novou paletku a nákup byl na světě. :D Tak se teď podíváme, kde a co jsem nakoupila. :)

Jako první jsem udělala objednávku na e-shopu Zuzizuzanashop.cz .......klikni sem a jsi tam :D a pořídila si tyto krásné věcičky…. Objednávka byla rychlá, vše bez problému, zboží došlo v bublinkové obálce uložené do malé kosmetické taštičky. A jako dárek jsem dostala rtěnku. Zuzka má na svém e-shopu velký výběr kosmetiky, štětců, doplňků…nemám co vytknout a jsem MAXIMÁLNĚ SPOKOJENÁ.
Blender houbička na make-up….49,-Kč – je pěnová, jemná, dobře padne do ruky
Hard Candy paletka korektorů …. 95,-Kč – toto jedna z věcí, které jsem si koupila po zhlédnutí videa :D  korektory vypadají, že budou docela dobře krycí, ovšem jen, ten nejtmavší má konzistenci jak lepidlo, nevím čím to, ale je nepoužitelný.
Maybelline Eyestudio Duo Cosmos oční stíny…. 109,-Kč – já si vybrala odstín 62 Mocha Mirage a musím říct woow, nádherná barvička, úžasná pigmentace


1 vrstva
Urban Decay krémový rozjasňovač Brown Sugar ….. jen 129,-Kč – toto jsem také viděla u Kyrkys, přiznávám bez mučení :D…úžasné balení , rozjasňovač je velmi lehounký, stačí ho jen maličko, jelikož je krásně pigmentovaný a dokonale padne na pleť.

W7 rtěnka v odstínu Toffee …DÁREK …. Barvička je červeno-oranžovo- hnědá.ve zkratce cihlová :D je krémová a nádherně voní po žvýkačkách. Ač vůbec nejsem rtěnková, tato se mi moc líbí.


A jako boonus jsem si koupila tyto krásné naušnice  za 65Kč

Jako další jsem objednávala na bestmakeup.cz ......klik sem V tomto e-shopu najdete velikánský výběr kosmetiky , já nevěděla co by, ale nakonec jsem si vybrala. Zboží mi přišlo v bublinkové obálce a ještě zabalené do bublinkové folie, takže taky musím jen pochválit.:)
SLEEK ARABIAN NIGHTS LIMITED EDITION …. 275,-Kč – hurááá konečně mám paletku od Sleek:D  už jen ten obal je nádherný, balení je klasické černé, uvnitř s velkým zrcátkem, což je super. Já věčně nějaké hledám. Paletka obsahuje 12 velmi dobře pigmentovaných stínů. Víc o ní neřeknu, jelikož bude recenze.:)





SLEEK tvářenka v odstínu SUEDE …..159,-Kč –já tento odstín vybírala snad hodinu, pořád jsem se nemohla rozhodnout, barvička je světle cihlová, pigmentace je dobrá, ještě jsem ji na sobě neměla, ale tuším, že se s ní bude muset pracovat opatrně, tváře alá Marfuška přece neletí…i když se někdy v MHD nestačím divit… tvářenka má v sobě zrcátko, je jemně namletá a má 8g.

TADY FOŤÁK SEŽRAL BARVU ....

Jak zaujala paletka od Sleek Vás?

7 komentářů:

  1. Ta nová paletka od Sleeku je nádherná... jen kdybych těch paletek už neměla tolik. :-D A Suede tvářenku mám taky, je super. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc bych prosila o vypnutí ověřování u komentářů, vždycky mi to vygeneruje naprosto nečitelný obrázek a rozčiluju se tady u toho sto padesát let. :-D

      Vymazat
    2. Jak se to prosíím vypíná? já ani envím, že to tam mám :(( už mi psali, ale já netuším, kde co je :D děkujuu :)

      Vymazat
    3. už by to mělo být v pořádku :)

      Vymazat
    4. Výborný, děkuju moc! :-)

      Vymazat
    5. taky ti ta tvářenka od Sleek šíleně smrdí?

      Vymazat