čtvrtek 24. července 2014

ČERVENCOVÝ LADYBOX… ……FESTIVALOVÁ EDICE

Pěkný den, dnes mám pro Vás další ze série Ladyboxů, po minulém slabším boxíku, se tento docela povedl, jen teda 3 věci znám, ale to nevadí, hodí se mi.
Ještě než se vrhneme na to, co obsahoval, ráda bych Vás pozvala na svou Facebookovou stránku, jelikož bych ráda uspořádala GIVEAWAY, ale pár vás tam ještě chybí, takže pokud mě chcete sledovat i facebooku tak mě tam najdete jako ZUZZ MAKE-UP BLOG  a pozor, budu odměňovat i  ty, kteří jsou i pravidelnými čtenáři blogu. :)

A co nám přinesl červencový Ladybox?

LA CHANTON VÝŽIVNÁ TVAROHOVÁ MASKA S MEDEM…..100g , plné balení 298,-Kč – Maska obsahuje tvaroh a máslo z kozího mléka, včelí med a vitamín E, má regenerační, zklidňují a změkčující účinky. Výskyt měkkých malých hrudek z přírodního tvarohu není na závadu.
  
JAK TO VIDÍM JÁ: tato maska už v Ladyboxu byla, byla dobrá, jen mě vadí ta její vůně, ale na tu chvilku se to dá překonat, maska dobře hydratuje, ale je potřeba ji docela rychle spotřebovat, aby se nezkazila.
MERCI HANDY ….. 30 ml plné balení 119,-Kč – Antibakteriální gel je vhodný pro použití vždy, kdy si nemůžete umýt ruce vodou a mýdlem, a přesto je chcete mít dokonale čisté. Zabalte si do kabelky nebo batohu na festival.

JAK TO VIDÍM JÁ: antibakteriální gel používám, já dostala variantu Lollipop. Gel z počátku ,,voní“ jako desinfekce, ovšem po vstřebání do rukou se vůně mění v krásnou, sladší vůni. Gel už je v kabelce a asi bude brzo spotřebovaný. :D

REXONA MAXIMUM PROTECTION CONFIDENCE …..45 ml, 159,90Kč – Krémový antiperspirant Rexona Maximum Protection poskytuje 2x účinnější ochranu v porovnání s běžným antiperspirantem Rexona ve spreji a ochrání vás tak před nepříjemným pocením při jakékoliv situaci.

JAK TO VIDÍM JÁ: stejné balení už jedno a to mi vůbec nevadí, jelikož tato Rexona je dokonalá a opravdu zabraňuje pocení
SOAPHORIA MÝDLO …. 30 g, vzorek – čisté přírodní mýdlo jemně smývá nečistoty a svou vůní uklidňuje a uvolňuje. Obsahuje esenciální oleje a přírodní výtažky, které jemně pečují o pokožku a zanechávají ji čistou a voňavou.

JAK TO VIDÍM JÁ: já dostala variantu mentolová limonáda a musím říct, že příjemně voní, už se těším, až ho budu používat.

KEIMS …. Testovací balíček – Španělská značka kosmetiky kombinuje přírodní aktivní složky s nejnovějším vědeckým výzkumem. Přináší tak maximální účinky pro vaši pleť v kosmetice s čistě přírodním složením.

JAK TO VIDÍM JÁ:  balíček obasahuje 4 vzorky krémů, čistící gel, krém na ruce, krém na obličej a tělový krém. Sice z toho moc poznat nepůjde, ale i tak ráda zkusím.
LE CHANTON MLADÉ OČI, PLEŤOVÁ OČNÍ MASKA….1ks , plné balení – Maska je určená pro jemnou pleť koelm očí, kterou rozjasňuje, osvěžuje a zklidňuje. Obsahuje syrovátku z kozího mléka, extrakt z orchideje, mořského planktonu a pomeranče.

JAK TO VIDÍM JÁ: tato maska už taky byla v boxu, já ji teda mám ještě z minula, ale už se ji chystám vyzkoušet….to tak, když někdo šetří.:D

CELKOVÝ DOJEM: všechny výrobky mi udělaly radost, každý využiji, takže za mě spokojenost. Už se těším na srpnovou edici.:) 

7 komentářů:

  1. Tak to je dobré, že jsi spokojená, za mě je to slabota. To se moc nepředvedli..

    OdpovědětVymazat
  2. 3 z 6 produktů už tam bylo předtím.... to je za mě hodně nepovedené.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento box by mě asi potěšil, ale zase bych z něj neskákala radostí, což když si LB objednám, musím :-D

    OdpovědětVymazat
  4. No.. jsem celkem ráda, že jsem si tento měsíc neobjednala. Box by určitě nezklamal, ale ani by nepotěšil.. jelikož obsahuje věci, které v boxu už byly.. takže nic extra nového ke zkoušení. Každopádně třeba tu masku na oči jsem si velmi pochvalovala.. ale jak říkám, jsem celkem ráda, že jsem tento měsíc box neměla.

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  5. No, mně by tento Ladybox radost moc neudělal. :-/ Masku mám ještě doma od minula, Rexonu jsem si koupila sama. :-D Možná ten antibakteriální gel bych ráda zkusila, ale mám železnou zásobu Carexu. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem ráda, že mne nechává Ladybox chladnou už nějakou dobu. Od té doby, co jsem přestala objednávat to jde s boxem z kopce, krabička od krabičky je slabší a slabší a navíc se pořád opakují značky, dokonce i produkty, které v Ladyboxu už byly.

    Maru

    OdpovědětVymazat