středa 31. prosince 2014

Kosmetická nadílka

Pěkný Silvestr všem, do Nového roku by se nemělo vstupovat s resty a tak jak jsem slíbila, je tady článek o tom, co mi naježil Ježíšek kosmetického. Neukazuji vše, jen kosmetiku. A pokud to někoho zajímá co jsem dostala dál, tak to tady napíšu ve zkratce: penízky, něco dobrého na zub, nějaké to oblečení , u nás se to nehrotí, takže toho nebylo moc, ale o dárky na Vánoce vůbec nejde ;)

Tady je ukázka toho, co mi neježil….

Fén na vlasy a hned prosím 2krát :D...ANO, čtete správně :D a úúplně stejný, ale mě to vůbec nevadí, jelikož mě nic nevydrží dlouho, ať to stojí, co to stojí....

Sprchové gely od Yves Rocher Konvalinka a Třešňový květ..... tyto jsem ještě neměla a úplně božsky voní :)

 Sada od Avonu pro lesk vlasů - tuto řadu jsem taky ještě neměla                                                               

Odličovač očí + maska na pleť od Yves Rocher - odličovač je pro mě novinka a masku miluju :)                  

Parfém Percive Dew od Avonu - taky hned 2krát , ale já tuto vůni miluju, takže jsem ráda, aspoň mám na čas vystaráno :) 
Lak na nehty Stardust - před vánoci jsem si pořídila jeden a od ségry jsem dostala další, je to pískový lak a musím říct, že jsem zatím spokojená :)
Čistící pleťový gel 3v1 taky od Avonu - taky pro novinka :)                                                                    
A teď tady mám dáreček od kamarádky, úplně mě překvapila.....
Paletka očních stínů od Douglas - jako BOMBA....super pigmentace, já to ní teda ještě moc nesahala, jelikož ji potřebuju nafotit :)
a jako poslední tady mám dárek od další kamarádky....
Tangle Teezer  - tak ten jsem nečekala už vůůbec a jsem mega nadšenááá :)

TAK TOTO UŽ JE VŠE.........A TAKY JE TO POSLEDNÍ ČLÁNEK V TOMTO ROCE, DOVOLTE MI, ABYCH VÁM VŠEM POPŘÁLA ŠTASTNÝ NOVÝ ROK A DO NĚJ HLAVNĚ MOŘE ZDRAVÍ, PROTOŽE TO JE TO NEJDŮLEŽITĚJŠÍ CO MÁME.....DĚKUJI VÁM ZA PŘÍZEŇ A BUDU SE NA VÁS TĚŠIT V ROCE PŘÍSTÍM......
VAŠE ZUZZKA :)
                                                                                                                    


3 komentáře:

  1. Pěkný článek, dostala jsi pěknou kosmetickou nadílku. Na produkty YR se budu muset podívat. Také mám trio na vlasy od avonu a jsem s tím moc spokojená a čistící mycí gel mám také ráda. Krásného Silvestra :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, parádní dárečky si dostala. Musím se do YR taky podívat, nikdy jsem od nich nic neměla :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  3. takové krásné dárečky, hlavně ta paletka :))

    OdpovědětVymazat