středa 10. prosince 2014

Prosincový mini nákup

Ahoj krásky, dnes mám pro Vás článek s mini nákupy, jelikož se blíží Vánoce, tak nakupuji pro druhé a ne pro sebe, upřímně mě ani nic nezaujalo. Limitky od Essence nebo Catrice se ztratily někde na dálnici a k nám ještě nedorazily. Takže až se zas dostanu do města, nic už nebude…klasika :D
No a co pěkného jsem si koupila? Smiřujte prosím svůj zrak níže ;)

Isana sprchový gel – limitované edice ….29,90 Kč – ten jsem tam nemohla nechat, chápete, ne? Je úplně ťuťavýýý :D a navíc krásně voní vanilkou
 Yves Rocher , šampón pro zářivé vlasy – 99,-Kč – jelikož jsem potřebovala nasbírat body na kartičku, sáhla jsem po tomto šampónu, tento jsem už kdysi měla a byl super
 NYC kompaktní pudr – asi 89,-Kč – nutně jsem potřebovala nový pudr a tento byl v akci, slyšela jsem na něj chválu, tak jsem si musela koupit :D
 NYC mosaikový pudr – asi 89,- Kč – tento jsem si koupila na konturování, líbí se mi, že neobsahuje třpytky a jiné rozjasňující částečky, zatím jsem ho nezkoušela, ale vypadá fajn
NYC laky na nehty….asi 55,- Kč – tak nějak, ani nevím jak se mi ocitly v košíku , to asi samo :D néé, popravdě jsem je dlouho vybírala :D chtěla jsem něco na oživení laku, takže tyto Topcoaty vyhrály…mám odstín 010 Top of the Gold (ten zlatý) a 003 Disco Inferno

 Toť z mých mega nákupů vše :D toto jsou ty nejmenší nákupy za celý rok snad J, co pěkného jste si pořídily Vy?

7 komentářů:

  1. Sprchový gel je pěkný. Úplně chápu, že si ho tam nemohla nechat :D
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  2. Sprchový gel je super a mosaikový pudr také :-)) super nákupy :-))

    OdpovědětVymazat
  3. jééé ten sprcháč je úžasný :)) a láčky taky chválím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný nákup! Líbí se mi sprchový gel a laky :o)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten sprchový gel s tučňáčkem je nejvíc roztomilý! :-)
    Ketrin Fl ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní nákupy :) Skoro všechno z toho se mi líbí. Ten mosaikový pudr jsem taky chtěla vyzkoušet, ale zas jsem si včera koupila jiný pudr v DM, protože se mi nechtělo jet do Rossmanna. :( Sprcháč s tučňákem bych si koupila určitě taky, je krásnej a vanilku můžu :)))

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat