pátek 2. ledna 2015

MEGA SPOTŘEBOVÁNO

Ahoj, vítám Vás v novém roce u nového článku :) Dnes si dáme spotřebováno, je to asi za 2 měsíce, možná dýl. Nějak se mi to tu nakupilo a ani nebyl dřív čas. Nechám to jako jeden dlouhý článek, ovšem ve zkratce, jelikož spoustu výrobků budete ode mě znát.

1. Pudr od kosmetiky MOJE – byl super, hezky zmatňoval, dlouho vydržel, až na to balení super – znovu bych si ho koupila
2. Pudr od Essence – na mě nic moc, zmatňoval, ale výdrž nic moc, brzo jsem se leskla – už si další nekoupím
3. Rimmel Mach Perfection – super, žúžo make-up, už mám další balení
4. Řasenka Jelly Pong pong – byla v Ladyboxu , běs, děs, hrůza – další Ne
5. Lanvin Eclat D´arpége – boží, nádherná vůně -  další balení, prosím prosím :D
6. Avon Infinit Moment – taky moje vůně , další balení mám v zásobě…
7. Avon Femme – super vůně na léto, další bych si pořídila
 8. Nivea odličovač očí – byl dvoufázový a jako teda moc se mi nezdálo, že by odličoval dobře voděodolnou řasenku a občas mě štípal i v očích – bez dalšího balení se obejdu J
9. Nivea Micelární voda 3v1 – na oční make-up nic moc, na pleť joo, ale znám lepší a tak další možná někdy v budoucnu
10. Nivea Pure&Natural – noční krém, ale jo, byl dobrý, dobře hydratoval, pěkně voněl, na mě byl docela těžký, mám radši lehčí krémy
11. Vichy termální voda – taky z Lady boxu, jako na to, kolik stojí, bych od ní čekala mnohem víc, odličovala nic moc a sama bych si ji nepořídila
 12. Nivea Pure& Natural  deodorant – noo…voní hezky, i po pár hodinách jde cítit, ale já potřebuji něco, co zabrání pocení, takže toto ne
13. Rexona antiperspirant – a tento ano, miluju Rexonu …
14. Garnier Neo deodorant – náádhernáá vůně, ovšem na mě nepůsobil, na ségru ano, ale na mě bohužel ne
15. Pantene balzám na vlasy – super balzám, po kterém se mi nemastily vlasy, dobře se rozčesávaly a dlouho vydržel, za mě ano ……
16. Yves Rocher  šampón na mastné vlasy – jak víte, Yves Rocher mám hrozně ráda a vyjímkou nejsou ani šampóny, tento za mě ano
17. Aveflor tužidlo na vlasy- moje hoodně oblíbené, ale přestala jsem ho používat, už to chtělo změnu, ale ráda se k němu vrátím, snad se bude i nadále vyrábět
18. Avon tužící pěna – a toto je ten viník, kvůli kterému jsem vyměnila tužidlo :D a musím říct, že mě velmi překvapilo :) zaslouží si recenzi :)
19. Phase 3 keratinová maska na vlasy – byla super a hoodně dlouho vydržela, další balení již mám rok v zásobě :D
20. Avon olej na vlasy Moroccan Argan Oil – taky můj velký oblíbenec, vlasy nezatěžoval, uhlazoval a dlouho vydržel…další samozřejmě mám v zásobě

21. Balea sprchový gel Black Secret – božská vůně….
22. Balea sprchový gel Lustiges Duett – taky limitka a hezká vůně
23. Balea  sprchový peeling – miluju Balea, opět krásná vůně a hezky promasíroval pokožku
24. Dermacol Aroma Ritual – Tuto řadu sprcháčů mám ráda, ovšem tato vůně mi vůbec nesedla, segře voněl…já mám oblíbený 4ernou třešeň, pistacii, hrozny
25. Rituas sprchová pěna – wwaaa já chci dalším :D

Tak toto už je vše, já Vám gratuluji, jestli jste dočetli až sem :)
Příště se budu těšit

4 komentáře:

  1. Paradni spotreba, pudr Moje jsem take spotrebovala, Jelly Pong Pong fakt des. Sprchac Dermacol jsem naopak milovala:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Super spotřeba:)
    Sprchový gel od Dermacolu mám taky v zásobě a jsem zvědavá jestli mi bude vonět. Neo mi vyhovoval a arganový olej od Avonu jsem (zatím) neměla - kupuji si ten zelený na konečky a jsem spokojená :)
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
  3. týýýýo ....jakto, že všichni tak hezky spotřebováváte? já se se vším tak piplám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Vanilkový sprcháč Balea mě zklamal, ten jablkový mi nevoněl, tak jsem si ho ani nebrala,ale aromaritual s rebarborou je naprosto úžasný :-))

    OdpovědětVymazat