pondělí 19. září 2016

ZÁŘIJOVÉ NÁKUPY

Ahoj všem,

dnes vám přináším článek, ve kterém Vám ukáži něčo málo z nákupů, co jsem si pořídila. Kupovala jsem spíš doplňky, ale i kosmetiku. Byla jsem u ségry v Ostravě, takže moje cesta musela směřovat do Ikeii, další věcičky jsem si pořídila už u nás ve Zlíně. :)
Nebudu Vás napínat a jdeme na to.

V Ikeii jsem toho moc nekupovala, jela jsem vlakem, takže se mi toho moc nechtělo tahat. Ale co jsem si musela koupit byly svíčky, ty zbožňuju. Fotorámečky jsem si vzala na fotky z dovolené, jen jsem si bohužel koupila jiné, než mám doma, ale nevadí. Malé panákovky jsem si vzala jen tak, jsou hrozně roztomilééé :D :D. Prázdné lahvičky využívám hlavně na cestování, jsou super. Malinké svícny jsem si vzala na dekorování. Co máte z Ikeii nejradši Vy?
Další můj nákup byl v Pepcu, tam jsem objevila košík, nakonec jsem ho dala na stůl a do toho kosmetiku, co používám každý den. Stál mě 89,-Kč a mají různé velikosti a barvy. Sklenička se srdíčkem bude sloužit jako vázička na kytičku, nebo si do ní dám písek z Řecka. Fotoalbum stálo 79,-Kč a mám ho na fotky, co jsem si nedávno nechávala vyvolat.
Tato kabelka na mě čekala v NEW YORKERU, stála 549,-Kč a byla poslední, zaujala mě na první pohled, takže láska na první pohled. :)
V DMku jsem potřebovala doplnit body za box, tak jsem sáhla po novém sprcháči, tento voní příjemně, sladce. Taky jsem si koupila nové deočka od Balea, tady jsem v rozpacích. Voní krásně, v práci mám ještě růžový, o tom žádná. Ale ten zelený dělá přííšerně bílé fleky, modrý je na tom líp.
Taky mě zaujaly novinky od Lorealu, tento nový šampón a balzám pro mastné vlasy. Já je mám navíc ještě jemné. Hned po prvním použití jsem se do nich zamilovala, vlasy jsem měla hezké, provoněné, měly strukturu a vydržely mi svěží celý den. Šampónu stačí opravdu kapka, bohatě pění.


V DMku jsem sáhla po nové značce TREND IT UP, zaujal mě pudr, tyto bílé mám ráda, aspoň nemusím hledat ten správný odstín. Linky jsou fajn, mají štěteček a dobře se drží, výdrž jsem ještě nezkoušela. Řasenka Miss Sporty je moje asi 15ctá, sedí mi a já ji mám ráda.
Toto je z mých nákupů vše. :) Co jste si pořídili Vy?


3 komentáře:

  1. Jé krásné nákupy! Já jsem si ty nové šampony od Elseve pořídila také a v Ikea také ráda nakupuji drobnosti :) Jinak ta kabelka je nádherná.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. velmi pekne veci si si vybrala :)

      Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o ROWENTA kulmu a cely rad vlasovej kozmetiky DOVE tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

      Vymazat