čtvrtek 1. září 2016

DOVOLENÁ 2016 - THASSOS LIMENARIA

AHOOOOOJ VŠÉÉM :)

prázdniny jsou fuč a tak v dnešním článku zavzpomínám na letošní dovolenou a možná Vám dám i tip, kam vyrazit příští rok. :)
Ale začneme pěkně od začátku.... Kam pojedeme, jsme si s kamarádkama vybraly už minulý rok v prosinci. A to nejen kvůli slevě :D ale i pokoji, aby jsme měly, to, co chceme. Naší destinací pro dovolenou se stalo Řecko- ostrov Thassos.
Jely jsme ke konci června a autobusem. O cestě tam, se radši rozepisovat nebudu, asi bych byla i sprostá. :D :D Nakonec jsme všichni dorazili v pořádku a začli jsme si užívat dovolenou. Já jela poprvé na trajektu a klidně bych jezdila pořád. :D
Ubytované jsme byly v malém studiu soukromné vily. Moře jsme měly asi 36,5 kroku od baráku. :D Jídlo jsme vyřešily polopenzí, ono se v tom vedru ani přes den nedalo jíst, a když jsme měly hlad, nebo chuť, na každém kroku byla Taverna, kde měli výborný gyros, souvlaki a jiné dobroty. Prvních 5 dní jsme se válely u moře a chytaly bronz. Kupodivu jsem se tento rok vůbec nespálila. :D Přímému slunci jsem se snažila vyhýbat, na slunci bylo snad 60°C, no, ve stínu v 18:00 i 38°C....děěěs :D
V pondělí dalšího týdne jsme si půjčily auto a vyrazily poznávat ostrov. A že bylo co.....
Jako první jsme zamířily do vesničky POTOS, kde byl trh, mě osobně tam nic nezaujalo, holky si nakoupily. Potom jsme jely do přístavu do hlavního městečka. Viděly jsme trajekty, ježky a úžasné moře a okolí. Obešly jsme přístav a pak zamířily domů, jelikož bylo šílené vedro.
Druhý den jsme s vydaly na extra výlet. Velmi nás zaujal skalní bazén Giola, jenže cesta k němu byla příšerně šílená, samý kopec...no pro mě utrpení. Já vyšla tak tak jen k občerstvení, dál jsem to už fakt nedávala, ale jsem na sebe pyšná, že jsem došla tam, kam jsem došla. :) Po šílenosti jsme se vydaly na pláž ALYKI, byla to písečná pláž a nádherná, tam jsme pobyly chvilku a pak hurá domů a moři relaxovat.
Poslední, třetí den našeho výletování jsme se rozhodly navštívit Chrám Archanděla, byl to nádherný kostel s úžasou vyhlídkou. Do chrámu jsme se bohužel nedostaly, měli zavřené. Toto mě trošku mrzí, ale nedá se nic dělat....třeba někdy....
Potom jsme se vydaly na pláž PARADISO BEACH, byla to překrásná, písčitá pláž. Šlo se pořád a pořád a pořád jsme dosáhly na dno, bylo to něco úžasného. Tam jsem pobyly nějakou tu hodinku a pak jsme se vydaly hledat MARBLE BEACH a našly. V údolí se nám ukázala ta nejkrásnější pláž jakou jsme kdy viděla, všude byly malé bílé kamínky a čisťučké moře...no uvidíte ... Nasbíraly jsme kamínky, zrelaxovaly se a potom se vydaly na cestu domů,
V ten den, jsme objely úplně celý ostrov. Na vyznačených místech byly vyhlídky, což bylo úžasné  nezapomenutelné.
Další 2 dny jsme relaxovaly a pak už se jelo domů. Cesta domů už byla bez problémů. :D :D

Teď už ochutnávka z fotek...


alyky beach






ostrov na ubruse :)

alyky





u chrámu










Já vám děkuji, že jste dočetli až sem ..... :)

1 komentář:

  1. Zuzko paráda, velmi Ti to sluší a vypadáš spokojeně, je vidět, že sis dovolenou užila! Krásné fotky!

    OdpovědětVymazat