úterý 22. září 2015

NÁKUP V ZÁŘÍ .......


Ahoj krásky, je tady další z mých nákupů, aneb po zubaři se prostě musím odměnit. :D a to se tak pěkně budu odměňovat ještě párkrát. :D
No, moc jsem si toho nepořizovala, musím šetřit, jelikož mám v plánu Ostravu a tam je Ikea, Sephora atd. :D Tak snad to klapne.


Dlouho jsem si nekoupila žádnou dekorativku, chtěla jsem nějakou paletku, ty od Essence se mi líbily, ale nemohla jsem se rozhodnout, kterou si vezmu. Nakonec vyhrála VINTAGE, na podzim jak dělaná, co? Řasenka od Miss Sporty je u mě jako doma, mám ji ráda. Podkladová báze od Essence je u mě novinka, tak snad bude dobrá, znáte ji?



Moje vlasy poslední dobou jsou mega šílené a hrozně mi padají. :( a já nevím čím to.... sáhla jsem po variantě Fructis na objem a hustší vlasy, tak uvidím...
No a to bych nebyla jáá, abych si něco nepořídila v Yves Rocher, že jo . :D Koupila jsem si pleťový peeling, toho mám asi milionté balení, balzám na rty je taky super a novou tužku na oči. Barev na výběr je teda mooc a já vybírala snad půl hodiny, nakonec jsem vybrala. :)

 To je pro dnešek vše, napiště mi, co jste si pořídili vy. :)

*Všechny produkty jsem si hradila se svých vydělaných peněz. :) *

1 komentář:

  1. Souhlasím, po zubaři se vždy také odměním. :-D Pěkně sis nakoupila. Nejvíce se mi líbí nákup v Yves Rocher. Pleťový peeling jsem od nich ještě neměla, tak to budu muset napravit. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat