středa 2. září 2015

Co je v mé kabelce?

Ahoj všem,
Jako první  na otázku odpovím…bo(doplň si sám :D ) nepořádek… :D Jelikož jsem si dělala pořádek v kabelce, napadlo mě udělat tento pidi článek. V kabelce nenosím nic zvláštního, prostě to, co každá z nás. Tahám toho docela hodně. Co se týká kabelek, mám asi 4, ale nosím 2. Po výplatě si chci nějakou pořídit, ale nikde jsem nenatrefila na tu, co bych chtěla. Já mám ráda kabelky přes rameno a velké, abych tam narvala vše, co potřebuji. :D

Moje současná kabelka je z obchodu CCC a stála po slevě 599,-, je už z minulého roku, ale pořád slouží dobře.



V kosmetické taštičce nosím zbytkové produkty, které mi dochází.........

Další taštička je taková lékarnička, kde jsou léky, naplásti, gumičky do vlasů, pilník, gel na ruce....

 V kabelce taky nesmí chybět peněženka, ta moje z Tchiba a naprosto ji miluju, dále klíče a mobil......

 Deštník, diář (mám je obyčejný, jelikož ho používám max. 3 do měsíce :D :D ), kapesníčky jsou nedílnou součástí mé kabelky.......
 A pak také termální voda, deodorant, sluchátka a další potřebné věcičky :D 

Tak to je pro dnešek vše, bez čeho nedáte ani ránu vy? Doufám, že se vám článek alespoň trošku líbil....


1 komentář:

  1. Já musím mít hlavně kapesníčky a balzám na rty. Jinak toho ale tahám strašně moc, ale musím ty věci při sobě mít :D tento článek také musím udělat :o)

    OdpovědětVymazat