čtvrtek 31. srpna 2017

RECENZE - ALEA DAŇADOS PRO POŠKOZENÉ A SUCHÉ VLASY

Hezký den všem, dnes se spolu podíváme na šampón a balzám značky ALEA DAŇADOS. Tuto značku najdete na e-shopu www.inhair.cz . 
Na e-shopu najdete velkou spoustu vlasové kosmetiky, ale i tělovou či dekorativní kosmetiku. Myslím, že si každá přijde na své. :)

Nyní se podíváme na sadu, kterou jsem dostala na testování....
 
ALEA DAŇADOS PRO POŠKOZENÉ A SUCHÉ VLASY - ŠAMPÓN A KONDICIONÉR
Tato řada zahrnuje bez-sulfátový šampón, kondicionér a masku, obsahuje hedvábné proteiny, které obnovují poškozenou vlasovou strukturu. Arganový olej zvyšující lesk, hebkost a jemnost vlasů. V šampónu ani balzámu NEnajdete prabeny ani sulfáty.

Tato řada nádherně voní, jemnou, nevtíravou vůní. Co se týká šampónu, stačí vlasy pořádně namočit a nanést malé množství. Šampón je hutnější, perfektně pění, vlasy krásně umyje. Já si dávám šampón vždy dvakrát, ale při druhém použití ho stačí opravdu jen kapka. Kondicionér je taky fajn, jeho konzistence je tak akorát, ani moc hutný, ani řídký. Já balzám nanáším po celé hlavě, jelikož se mi u hlavy špatně rozčesávají vlasy. Po tomto kondicinéru se i rozčesávaly dobře. Po vysušení přišlo překvápko, vlasy jsem měla jemné, lesklé, jako bych právě vyšla od kadeřnice. Po celý den jsem si vlasy kontrolovala, byly pořád stejné a stále voňavé, vyživené. No a jako největší + dostává za to, že jsem si nemusela vlasy mýt druhý den ráno. Byly malinko splihlejší, mastnější, ale takové vlasy já bohužel mám.Stačilo 3x nanést suchý šampón a byly jako nové. :) 
Pokud máte vlasy jemné, rychle se mastící u kořínků tak jako já, určitě vyzkoušejte. :)

*** děkuji e-shopu http://www.inhair.cz za poskynutí výrobků na testování :)***

3 komentáře:

  1. Šampon s kondicionérem neznám, ale mrknu na ně!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky tuto dvojici nepoznám, ale vypadá dobře. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Značku znám. Používám zelenou řadu Rizados pro vlnité vlasy a je super :-)

    OdpovědětVymazat