čtvrtek 27. dubna 2017

RYCHLÝ NÁKUP

 

Zdravím Vás u dnešního článku,

nedávno jsem musela na otočku k babičce, jenže jsem nastoupila do špatného trolejbusu a průšvih byl na světě. :D :D Vystoupila jsem a šla do Rossmanna, na nákup jsem měla cca 7 minut...no i to se dá nakoupit, že jo! :D


Chtěla jsem všemi chválený make-up od Catrice HD s kapátkem, ovšem byl nečekaně vyprodaný. No nic méně vedle se na mně usmíval nový make-up a to CATRICE 24H MADE TO STAY MAKE-UP a ještě k tomu voděodolný! za 199,-Kč. Já si vzala odstín 010 Nude Beige, ale myslím si, že jsem si měla vzít ten světlejší. Zdá se mi na mně moc dorůžova, no uvidím, jak se bude tvářit na tváři. Jinak make-up je maličko hutnější, krytí je řekla bych střední. No ještě ho musím vyzkoušet.




K nanášení jsem si koupila houbičku alá beauty blender, stál mně asi 49,90Kč. Ještě jsem ho nezkoušela, ale chystám se na něj. :)

No a k zapudrování jsem si vzala jeden z mých oblíbených kompaktních pudrů a tím je ESSENCE ALL ABOUT MATT! já mám teda radši sypký pudr, ale tento je taky fajn a dělá hezkou pleť.

Jako poslední položku tady mám konjakovou houbičku k čištění obličeje. V Rossmannu mají 3 druhy, já chtěla černou, ale bohužel po velkém boomu byla opět vyprodaná. (kdo pozdě chodí...:D ). Nic méně jsem si vzala teda růžovou, která obsahuje z kvěů růže, pleť by měla být hedvábná a jemná. Už jsem ji jednou zkoušela ale názor na ni je zatím na vážkách, chce to ještě čas. Každopádně ano, pleť byla jemná. Pokud budou mít tu černou, určitě ji chci vyzkoušet.

Co jste si pořídili Vy za poslední dobu? :)

3 komentáře:

  1. Matný pudr je super, měla jsem :) Já mám teď novou vůni od Guerlain a jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  2. Znám tyhle malé a nenápadné nákupy:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten make up vypadá hodně zajímavě =)

    OdpovědětVymazat