pondělí 11. dubna 2016

Moje čistící rutina

Hezký den,

minule jsem psala v recenzi na kosmetiku Astrid o mé čistící rutině. A nyní vám popíšu jak to dělám já. :)
Dřív jsem si pleť odlíčila micelárkou, občas použila peeling a bylo to. Teď je má rutina o dost delší a pokud vás zajímá, čtěte dál :) Jako první začnu večerní rutinou..

VEČERNÍ RUTINA
Nejprve si odličuji oči a poté celou pleť. K odlíčení používám micelární vodu Mixa, micelárky střídám, takže nemám jednu stálici.
Nejprve si tedy odličuji oči a to tím způsobem, že namočený vatový tampon přiložím na oko, jemně přitisknu a nechám chvilinku působit. Poté makeup stáhnu směrem dolů, toto opakuji do té doby, než nemám tampon čistý.
Poté stahnu makeup z celé pleti včetně krku a uší.


 Poté si pleť navlhčím a aplikuji čistící pleťový gel. Teď používám Astrid. Gel rozehřeji v dlaních a pak nanesu na pleť. Aby má pleť byla dokonale čistá, používám silikonový kartáček z DM, nebo i kartáček. Můj je z Avonu. Přiznám se, že ten silikonový sedí mé pleti víc. Kartáčkem kroužím po pleti i krku asi minutu. Pak přichází na řadu mokrý bíl ručník, kterým stáhnu gel z pleti. A to se teda divím, kolik nečistoty na pleti zůstalo. Postup s gelem opakuji ještě jednou, aby pleť byla dokonale čistá a osuším ručníkem.




Dalším krokem je použití Jarischova roztoku, ten seženete každé lékarně- na tampon nanesu dostatečné množství a pleť dočistím. 
 Jako poslední krok je použití krému, momentálně používám Astrid.

Minimálně jednou týdně si dávám čistící masku a každý druhý den používám peeling. Mezi mé stálé oblíbence patří produkty od Yves Rocher.


Ranní rutina je u mě rychlá, pleť si vyčistím micelární vodou a poté jdu do sprchy. Jako podklad pod makeup nanesu krém, rovněž ten stejný od Astrid. :)
 

Tak takhle vypadá moje rutina, jaká je ta vaše?

Žádné komentáře:

Okomentovat