pondělí 7. března 2016

Spotřebováno 2/2016

Ahoj všem, konečně mám chvilku času a tak jsem tady s novým článkem. :)
Dnes se podíváme na moje spotřebováno, mám toho opět celkem doost. :D Joooo a  rozhodla jsem se, že si nebudu dělat zásoby sprcháčů, šampónů atd.. takže jen až něco dojde, tak koupím. :D (Jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží......).

Tak jdeme na to....


Vůně ESPRIT- Krásná svěží vůně, ale moc dlouho jsem ji na sobě necitíla. Ale znovu bych si ji koupila, protože fakt krásně voníí. :)
PODKLADOVÁ BÁZE ESSENCE- toto byla limitka, ale musím říct, že problém jsem s ní neměla. Rychle se vsakovala, makeup se na ni dobře nanášel a nedrolil se. Ještě mám jednu v zásobě.
PODKLADOVÁ BÁZE ESSENCE POD OČNÍ STÍNY - tato letí do koše, ale rozhodně NE tím, že je špatná, ale tím, že ji nepoužívám a je u hoodně dlouho otevřená. Byla malilinko lepivá, ale stíny se dobře nanášely a držely. Myslím, že tato báze byla i na pigmenty...
UMA LINKY - tady jsem na vážkách a hned Vám řeknu proč.... linky nosím téměř každý den, ale s tady těmito jsem se moc nenaučila pracovat, barva supér, výdrž taky a to i na spodní lince, ale ta aplikace mě moc nešla. Ale kdo má rád gelové linky, tak určitě vyzkoušejte.
PALETTE COLOR SHAMPOO- chtěla jsem oživit barvu a chtěla jsem zkusit jen tento šampón, chytl mi krásně a to i na konce, takže mi barvu sjednotil a já byla mooc spokojená, jen mi je líto, že se rychle vymyla, kdyby to byla permanentní barva, tak skáču 3 metry vysoko. :D
EBELIN ČISTIČ ŠTĚTCŮ - co k tomu říct? :D :D asi jen toto: škoda že tak rychle mizí....

ISANA TAMPÓNKY - noo, znám i lepší, ale i horší....
NIVEA SPRCHOVÝ GEL - anoo, krásně pěnil, voněl
DOVE SPRCHOVÝ GEL - Dove je Dove a jejich gely zbožnuju
GARIER FRUCTIS - tato sada je na lámavé vlasy, což já mám. Toto duo mi zmizelo tak rychle, že ani nedokážu říct, jestli mi to na lámání pomohlo. Ale jak šampón a balzám svou práci splnily, šampón dobře pěnil, po balzámu se dobře rozčesávaly vlasy.
ORIFLAME BALZÁM - měl jsem i šampón, ale lahvička se zatoulala. Tato řada mě nějak nenadchla, líbilo se mi pupičkové dávkování, ale jen do té dob, než začlo být na dně. To šlo pak už ztuha. Po těchto výrobcích se mi rychle mastily vlasy a byly zplihlejší dřív jak jindy. Takže mě toto bohužel nesedlo.
NIVEA DIAMOND VOLUME - volume objem jsem bohužel zaznamela jen na chvilku, vlasy se mi rychle mastily
SWISS SILVER ŠAMPÓN - sice vlasy maličko vysušoval, ale mě to vůbec nevadilo. tento šampón doporučuji ředit s klasickým šampónem, pak to vysušení není tak hrozné. Co se týká výsledku, tak šampón vlasy oživý.
Toto je ode mě pro dnešek vše.... ve čtvrtek Vás čeká další článek, těším se na Vás :)

5 komentářů:

  1. Zuzi, parádní spotřeba, mám zkušenosti s čističem na štětce ebelin, je super, ale je ho málo, pravda. Pak lepivá báze pod pigmenty a stíny od essence, ta je super, jen se už nevyrábí, škoda, třeba ji ale vrátí do prodeje, protože je moc fajn, šetřím si jí.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    super článek, nevím proč, ale ty vypotřebované produkty prostě miluji:-) Zaujala mě ta vůně, půjdu ji asi omrknout:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že nejsem sama, komu tak rychle ubývá ten čistič štětců Ebelin, si říkám, že ho budu muset kupovat asi po dvou, protože mizí úplně bleskově:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten čistič na štětce bych chtěla zkusit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  5. Báze od Essence byla skvělá, škoda že se už nevyrábí.

    OdpovědětVymazat