pondělí 1. února 2016

Kosmetické radosti....

Hezký den všem!

Dnes jsem tady s věcičkama, které jsem si přídila v lednu. Nějak moc se mi nechtělo utrácet, ale chtěla jsem si něco koupit. Asi jsem divná, ale nic moc se mi v drogériích nelíbilo, limitky mě moc nezaujaly. Ale přeci jen si něco málo odnesla. Tentokrát jsem vynechala Douglas a Yves Rocher, tam by to dopado o dooost hůůůř. :D :D

Určitě jste zvědavé, co jsem si pořídila a tak jdeme na to.....



Jako první a asi nejpotřebnější věc tady mám balzám na vlasy od Gliss Kur, je bezoplachový a já bez něj nedám ani ránu. Další mojí oblíbenou věcí jsou houbičky Calypso, které jsou boží na odstranění pleťových masek, prostě na veškeré smytí z pleti. Maska od Rival de Loop je taky jedna z mých oblíbených a stojí v akci kolem 18,-Kč.

 Po dlouhééé době jsem si pořídila dekorativku od Gabriella Salvete, sáhla jsem po klasické černé tužce, její výdrž je super a je černo-černá. A pozooor, jáá, která není na rtěnky a lesky, jsem si pořídila rtěnko-lesk a nosím ho. :D Na rtech mi vydrží cca hodinu, ale to je tím, že hodně piju, mluvím a nikdy mi nic na rtech nevydrží dýl. :D
A jelikož jsem Instagramový maniak a musím to, co ostatní, pořídila jsem si krásnou tvářenku od Essence do mé skromné tvářenkové sbírky. :) Její pigmentace je pro mě akorát, jen na fotce nejde pořádně vidět.









 Tak  a jsme na konci, co jste si pořídily vy? klidně mi hoďte odkaz do komentáře.
Mějte se krásně a ve středu áhoj. :)

2 komentáře:

  1. juj, tá tvárenka je krásna! :) A aj rúž od GS vyzerá veľmi dobre, taká jemnučká farba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvářence jsem taky neodolala, moje sbírka je tedy zase o jednu tvářenku bohatší, za skromnou už ji označit fakt nemůžu:-D

    OdpovědětVymazat