pondělí 20. července 2015

ČERVENCOVÝ NÁKUP

Ahoj kočky, jak se máte? Červenec je v plném proudu a nebyla bych to já, abych neutrácela, že jo? :D

Jako první tady mám tvářenku od DOUGLAS č.7 , je to krásná růžová barva, ale na mě bohužel moc lesklá a tak ji používám jako rozjasňovač, nebo míchám s jinýma tvářenkama. Marná není ani jako oční stín. Paní se asi přehmátla a dala mi tuto barvu, ale nevasí, já ji využiji. Cena této tvářenky je 279,- Kč


A když už jsem nakupovala, byl naproti Douglas můj milovaný YVES ROCHER, tam jsem si koupila Čistící micelární vodu 2v1. Už ji používám, čistí dobře, ale očnímu okolí se musím vyhýbat, jelikož mě něco vadí a oči lehce pálí. Jako další jsem si koupila Čistící pleťový gel na akné, tento u mě je stálice.

Další větší nákup jsem udělala v Rossmannovi , tam jsem ve výprodeji Essence ulovila 3 krásné laky na nehty za 34,90 kč. Další věcičky z výprodeje byly už fuč :( Z nové limitky jsem si koupila oční stín LOVE &SOUND v odstínu 02 Make life a festival. Barva je světle meruňková, perleťová, pigmentace stínů je super. Stín mě stál 84,90Kč. V DM jsem ulovila Rozjasňují podklad pod make-up, stál asi kolem 80,-Kč

.
Od ségry jsem dostala masku od Oriflame, je asi hydratační, nic tam nepíšou, tak uvidíme. Detoxikační masku jsem ulovila v Rossmannovi za 14,90 Kč.
 Ještě chvilku zůstaneme v Rossmannovi, kde jsem si koupila šampón ELSEVE Fibralogy, který je na jemné vlasy bez objemu. Elseve šampóny jsem dlouho neměla, tak jsem si řekla, že se zas vyzkouším. Duo mě stálo asi 85,-Kč. Jako další v akci byl Deo od DOVE, já miluju tu jeho vůni, stál 49,90 Kč a je k němu holítko, které se vždy hodí. :D Sprcháčů není nikdy dost a ten Palmolive voní božsky, ještě jsem si koupila peelingový, ale ten už používám. Byly za 29,90 Kč.

No a pokud mě sledujete na INSTAGRAMU ( jsem tam jako ZUZZMAKEUP ), všimly jste si fotky, kde byla micelárka od BIODERMY, tu jsem koupila v lékárně BENU za nějakých 504,-Kč, měla jsem ještě slevu za nasbírané body. :) Tuto micelárku jsem už měla a když byla v této super akci, rozhodla jsem se ji koupit. Chodila jsem kolem ní snad 3 týdny :D :D
Toto je pro dnešek vše, co pěkného jste si pořídily vy? Já se budu těšit u dalšího nákupu, tentokrát z Avonu. Mějte se krásně, vaše Zuzz. :)

4 komentáře:

  1. Pořídila sis krásné věci, moc se mi líbí laky od Essence. Taky mám v plánu doplnit zásobu svých efektových laků, skvěle oživí i jinak nudnou manikůru. Micelárku od Biodermy taky používám, ale raději mám tu růžovou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherná tvářenka, přesně můj odstín. I ten stín od Essence je super, já myslela, že je to taky tvářenka :) Vlastně, když ty fotky projíždím zpátky, tak samé dobré/využitelné věci jsi pořídila.

    OdpovědětVymazat
  3. Tu micelárku taky pořád plánuju a zas jsem se na ní nezmohla, utratila jsem prachy na kosmetiku jinde :) Tak snad při další jejich akci. Ty stíny essence jsou krásné. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to jsou skvělé nákupy, tolik super věcí. Laky od Essence jsou moc hezké, jeden mám doma a na nehtech vypadá nádherně. Do YR budu muset taky zajít a udělat nějaký nákup, vyzkouším ten pleťový gel, když je to tvá stálice. Bioderma teď měla dobrou akci. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat