pondělí 11. května 2015

NÁKUPY V KVĚTNU
Ahoj, vítám Vás u dnešního článku. Jelikož jsem nakupovala a nakupovala a nakupovala.....nahromadilo se mi tady toho už dost a já ybch ráda začla některé produkty používat a tak nastal ten čas na článek. Je toho poměrně hoodně, ale to bylo taky způsobeno tím,  že jsem měla narozeniny a je potřeba si udělat radost. :) Co se týče pečující kosmetiky, mám tady toho mega málo, jelikož sprcháčů, šampónů a balzámů mám zásobu na rok. :D:D Kdo to má taky tak?

Nebudu to okecávat a jdeme na to.......


Jako první tady mám paletku stínů ICONIC 3 a paletku na tvář od REVOLUTION, jak jistě víte, je k sehnání v drogérii Rossmann, což jsem musela využít a koupit si je. Co se týče paletky, nemám výhrady, pigmentace je super, sice malinko práší, ale která paletka to nedělá. U tria na tvář jsem trošku na vážkách, bronzer a rozjasňovač super, jen u tvářenky mi vadí, že se docela dost lekne.

Taky jsem navštívila moji oblíbenou prodejnu Yves Rocher, kde jsem si koupila moji oblíbenou vůni CERISIER EN FLEURS, je to toaletní voda Třešňový květ a voní božsky, na jaro a léto jak dělaná. Jako další mě zaujala novinka - ZKLIDŇUJÍ MICELÁRNÍ VODA 2v1, která je určena pro citlivou pokožku. U pokladny mi paní prodavačka nabídla SOS gel na čisté ruce, který se hodí vždy a všude. Jako dárek za nákup nad 470,-kč jsem dostala řasenku, kterou ale ještě neotevřu, jelikož jich mám hodně rozdělaných.

V Douglasu jsem nechala taky nějakou tu kačku za peeling od Venus, který je boží, krásně čistí pleť a božsky voní, Batiste suchý šampón mám na cesty, ale koupila jsem i velký, který jsem zapoměla vyfotit :D, Biosilk je perfektní olejíček na vlasy a tvářence od Bourjois jsem nemohla odolat.



Jelikož se blíží dovolená a já se hned spálím, pořídila jsem si Beta-karoten, tak doufáám, že nebudu jak rajče hned :D V DM jsem si taky koupila jemnou čistící pěnu od Balea a z nové limitky od Essence Brit-tea štěteček na oční stíny, který je oboustranný.


 V Rossmannu jsem si koupila odlakovač od Rival de loop, který voní po ostružinách a abych měla co odlakovávat, pořídila jsem si i pár laků na nehty od Miss Sporty, laky od Avonu a i tužku jsem dostala od ségry k narozkám.

Toto je z mých nákupů všechno, těším se na Vás u dalšího článku :)
Co jste si pořídili vy?

13 komentářů:

  1. Skvělé nákupy :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/mala-boure-v-sephore.html

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy :). Můžu se zeptat kolik stojí v Douglasu tvářenka od Bourjois? Moc se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tedy Zuzko, parádní nákupy, zaujala mně ta toaletka od Yves Rocher, musí krásně vonět! A ten odlakovač od Rival de Loop! Musím se na něj podívat...

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzí, krásný článek, Ty mě neustále inspiruješ, zvláště, co se pečující kosmetiky od Yves Rocher týče. Za to ti moc a moc děkuji
    :-))
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné nákupy, hlavně Douglas :) Co jsem nakoupila já, jsi asi viděla na videu. YR mě neláká, vždycky se jejich prodejnám vyhýbám, ale ta třešňová vůně se mi líbí, asi se tam přece jen někdy mrknu :D

    OdpovědětVymazat
  6. takové pěkné nákupy :)) do YR budu muset taky zajít, dlouho jsem tam nebyla :))

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkné nákupy, nejvíc se mi líbí asi laky :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:) Budu ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné nákupy, vůbec jsem netušila, že má Yves Rocher ve své nabídce taky dezinfekční gel na ruce. Na to trio od Makeup Revolution, mám taky zálusk, ale zatím odolávám :D

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat