pátek 27. března 2015

TIP NA VÍKEND - PERNÍKOVÁ BUCHTA
Ahoj krásky,
Už se nám to víkendí  a tak pro Vás mám tip na jednu buchtu, určitě ji všichni znáte.  Já mám  perník moc ráda, je to rychlé, levné a dobré.


Potřebujeme
-          250 g krupicové cukru
-          1 vejce
-          10 lžic oleje
-          250 ml mléka
-          Kypřící prášek do perníku
-          1 polévková lžíce kakaa (holandské)
-          400 g polohrubé mouky
-          Čokoláda,kokos na ozdobu


Postup :  všechny suroviny si dáme do větší misky a elekrickým šlehačem smícháme, já použila metličku (nechtěl se mi vytahovat šlehač :D) a vše míchala asi 3-5 minut. Těsto by mělo být tak akorát, ne tuhé, ani moc řídké. Já přidala ještě trošinku mléka.
Těsto vylijeme na vymazaný a vysypaný plech, pečeme asi 20-30 minut.
Já mám ráda kombinaci kokosu a čokolády. Čokoládu jsem si nastrouhala na ještě horký perník, hezky se rozpustila a pak jsem je stěrkou rozetřela  a posypala kokosem.
Jako další tip tady mám : Rozřezat perník a potřít marmeládou a pak nahoru čokoládu, kokos, mandlové lupínky....to už záleží na Vaší chuti :)
                                      
Dobrou chuť :)








2 komentáře: