sobota 21. února 2015

AVONOVÝ NÁKUP ..........

Pěkný den krásky, opět jsem se neudržela a utrácela, no jooo, když ono to bylo za super cenu :D :D :D Utrácela jsem nejen v Avonu, ale i jinde, ale o tom příště, aby toho na vás nebylo moc. :D
V mé výbavě je toho dost, ale pořád se mi zdá, že málo. Taky už to nemám kde skladovat, tedy dekorativní kosmetiku a tak vyhlašuji výběrové řízení na nějaký úložný kousek nábytku, nebo nějakého řadiče, nejlépe z Ikeii.:)
Teď se už vrhneme na nákup z Avonu, jelikož ségra je Avon Lady, je pro mě tak trošku povinností nakoupit....nebo spíš nemoc? :D


První tady mám jednu sadu, jedná se o novinku, řadu CHERIS...moje sada odsahuje tělové mléko, parfém a kuličku pod paži.Vůně je docela sladká, ale myslím si, že na jaro, kdy vše kvete a svítí slunce je ideální. Cena parfému je v akci 399,- ...stálá je 649,- Kč
Jako další jsem si objednala Intenzivní vyživující sérum s luxusními oleji pro všechny typy vlasů, toto je taky novinka, tak snad mi sedne.....cena 149,-Kč
Další je vyživující šampón pro všechny typy vlasů s luxusními oleji.....cena 109,-Kč

Jako další tady je Zmatňují pleťová voda, je dvoufázová, už dáávno jsem ji měla, ale jak mi sedla nevím, takže uvidíme uvidíme....stálá cena je 129,-Kč.
Jelikož mám málo make-upu :D :D tak jsem si pořídila nový make-up Calming Effects, schválně jsem si vzala tmavší odstín, jelikož mám hoooodně světlých, tak abych mohla míchat.....stálá cena je 229,-kč
Jako poslední tady mám krémový korektor Ideal Flawless, s korektory moc zkušenost nemám. takže vyzkouším a pak řeknu.
 Máte nějakou zkušenost s těmito výrobky?

1 komentář:

  1. Krásný článeček, moc dobře znám jejich výhodné akce. :-)) Také se mi stává, že se nechám zlákat.
    Novinkový šampon a kondicioner mám taky, tak jsem zvědavá. Make-up jsem měla taky, ale bohužel na mě oxidoval a nebyla jsem s ním příliš spokojená. Měj se. E.

    OdpovědětVymazat