čtvrtek 4. září 2014

1.GIVEAWAY ---ukončeno

Pěkný den všem,
 jak jsem nedávno slíbila, tak plním a je to tadýý , 1.giveaway na mém blogu. Jelikož Vás je hodně, které bych ráda odměnila, rozhodla jsem se, že ceny rozdělím na 2 balíčky, snad se Vám ceny budou líbit.

Podmínky: (podmínky si určuji sama, jelikož blog je MŮJ a  všechny věci jsem platila já sama :)


1.    Být pravidelným čtenářem mého blogu (sledovat veřejně) ….. to je kolonka na pravé straně PRAVIDELNÍ ČTENÁŘI

2.    Být fanouškem na mém Facebooku Zuzz make-up Blog
3.    Na e-mail zuzzmakeup@seznam.cz mi napsat jaké články byste rády uvítaly na mém blogu ( outfity nebudu dělat, jelikož na to nemám... ;)+ jméno, pod kterým mě na blogu sledujete +Váš e-mail …( to z toho důvodu, abychom nezásobovali spamery)

4.     Pod tímto článkem zanechat komentář s tím, že jste se zúčastnili (ať v tom mám pořádek)

5.    Držet si palce ... může i sdílet na facebooku :)


Soutěž trvá od 4.9.2014 do 1.10.2014 , poté vítěze vybere random.org . Vítěze vyhlásím na Facebooku a budu ho kontaktovat e-mailem.



 Tady jsou ceny o které se hraje……

12 komentářů:

  1. Tak jsem se zúčastnila, moc krásné balíčky :)

    OdpovědětVymazat
  2. zucastnila jsem :) Moc se mi libi ty balicky!

    OdpovědětVymazat
  3. Zúčastnila jsem se a děkuji za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  4. to jsou super ceny, zucastnila jsem se :)

    OdpovědětVymazat
  5. Zucastnila jsem se pekne souteze a budu si drzet pesti,treba se stesti usmeje:-) Dekuji za soutez.
    Jana Vojtova

    OdpovědětVymazat
  6. také se zúčastním, píšu z mailu andyb92@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. též se účastním, mail sem poslala výhry jsou krásné :-) Micaela Ch

    OdpovědětVymazat
  8. GFC: Biela Macka. V pripade vyhry ma mozno kontaktovat cez kontaktny formular tu:
    KAVIAREŇ-U-MAČKY

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    moc krásné balíčky, napsala jsem ti mail jako hanicka.cica:-)
    Hanka

    OdpovědětVymazat