pátek 29. srpna 2014

SRPNOVÝ LADYBOX

Ahoj všem,
Tak nám konečně doma přistál srpnový Ladybox. Musím říct, že krabička se jim povedla a obsah…ale jo, mohlo být hůř. 

A zde je to, co se ukrývalo v mém Ladyboxu

 












KEIMS REGENERAČNÍ BALZÁM NA RTY S GINKO BILOBOU, 10 ml, plné balení ….199,- Kč
Ginko biloba je silným antioxidantem, poskytuje ochranu proti volným radikálům, a předchází tak předčasnému stárnutí jemné a citlivé pokožky rtů. Balzám obsahuje SPF 15.
Jak to vidím já: Sama bych si ho rozhodně nekoupila, nejsem ochotná dávat tolik peněz za balzám. Každopádně díky Ladyboxu můžu balzám vyzkoušet a za to jsem ráda.
JORDANA LINKOVAČ SE ŠTĚTEČKEM SEMI-PERMANENT , 4,5 ml, plné balení….59,-Kč
Tekuté linky ve vybraném barevném letním odstínu rozzáří vaše každodenní líčení. Zavzpomínejte na barvy léta se zářivými odstíny. Linky vydrží celý den a tenký štěteček umožňuje precizní aplikaci.
Jak to vidím já: Naštestí jsem vyfasovala fajn barvu 01 Go On purple, jedná se o světle fialovou barvu, linky rychle zaschnou a poté se nerozmazávají, teda zkoušela jsem jen na ruce, ale myslím si, že budou fajn.

ANATOMICALS SPRCHOVÝ GEL, VYBRANÁ VARIANTA, 250ml , plné balení…. 119,-Kč
Sprchový gel Anatomicals je osvěžujícím společníkem pro každý den. Jemně z pokožky umývá nečistoty  a navíc skvěle voní. Zábavné barevné balení dodá vaší koupelně šťávu.
Jak to vidím já:  já vlastním vůni mango and papay a ta vůůně je boží, jemná, osvěžující, svěží, ráda vyzkouším.
PAESE LAK NA NEHTY VYBRANÝ ODSTÍN , 9ml, plné balení …. 75,-Kč
Barevný lak na nehty poskytuje vašim nehtům zářivou dlouhotrvající barvu a lesk. Inovativní složení se snadno aplikuje, rychle zasychá a dlouho vydrží dokonalé a krásné.
Jak to vidím já: abych ladila s linkami, dostala jsem lak v odstínu 133, je to fialový lak, aplikace je rychlá, krytí ve 2- 3 vrstvách, lak je nahtech lesklý a rychle zasychá. Barva je na mě trošku víc, ale to se nějak zkombinuje.
CALYPSO DEMAKE-UP ODLIČOVACÍ HOUBIČKY VISKÓZNÍ , PLNÉ BALENÍ ….26,90,-Kč
Houbička díky své pórovité struktuře představuje šikovného pomocníka při odličování a čištění pleti. Absorbuje velmi snadno odličovací prostředky a dokonale odstraňuje z pleti veškeré nečistoty.
Jak to vidím já: Tyto houbičky pro mě nejsou žádnou novinkou, jelikož si je už pár let kupuji, ale ano, hodí se mi do zásoby. 
MIXA TESTOVACÍ BALÍČEK PRO PLEŤ I POKOŽKU CELÉHO TĚLA
Kosmetika Mixa je odborníkem v péči o citlivou pleť. Vysoká koncentrace aktivních látek vám zaručí maximální účinnost zatímco hypoalergenní složení garantuje minimální riziko alergické reakce.
Jak to vidím já: přiložené vzorečky jsem už měla a musím říct, že uvažuji o plném balení krému na obličej, jelikož má pleť poslední dobou nějak víc citlivá.
SLEEK LESK NA RTY DÁREK K PŘEDPLATNÉMU
Ááááá další lesk do sbírky, bych je měla asi konečně začít používat, co? :D Naštěstí jsem dostala odstín světle růžový, takže na rtech bude vypadat přirozeně. Balení jsem ještě neotvírala, jelikož mám několik rozdělaných lesků a nechci, aby se mi zkazil.
CELKOVÝ DOJEM: celková hodnota krabičky je  478,- Kč , což je o 139,- Kč víc než  cena Ladyboxu. S výrobkama se mi docela trefili do noty, vše využiji, i ten lak na nehty se mi začal líbit :D Jelikož mám předplatné na 3 měsíce, budu se na Vás těšit u zářiového. 

Také bych Vás ráda pozvala na moji Facebookovou stránku, kde mě najdete jako ZUZZ MAKE-UP BLOG , na blogu bude Vás taky bude čekat soutěž, ale to až po tom, co Vás bude na Facebooku 100 a pokud nechcete přijít o další články, budu ráda, když se stanete pravidelným čtenářem mého blogu. 

5 komentářů:

  1. Tvoje linky od Jordany se mi velmi líbí :-) Myslím, že jsi dostala příjemnou barevnou variantu. Mě ty moje zeleno-zlaté v první moment vyděsily, ale nakonec jsem velmi, velmi spokojená :)

    Ketrin ~ Call me Ketrin blog

    OdpovědětVymazat
  2. Máme stejný obsah boxu, jen já z něj nejsem vůbec nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nic moc teda, já už Ladybox dlouho neodebírám a jsem za to i ráda. Fialové linky bych nevyužila a lak se mi taky moc nelíbí. Největší radost bych asi měla z toho sprcháče protože mám anatomicals ráda a ty houbičky.
    http://beily-beautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, mně se srpnový LB moc nelíbí, ale ten lak na nehty máš krásnej!!! Jinak jsem tě právě nominovala na jeden TAG, tak doufám, že se zapojíš, pravidla najdeš u mě na blogu :) http://radkakaiserova.blogspot.cz/2014/08/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle box se podle mě skvěle povedl! :)

    OdpovědětVymazat