středa 18. června 2014

Takový menší červnový nákup
Ahoj všem,
Se musím k něčemu přiznat, porušila jsem nakupovací STOPKU, jenže to je tak….jdu do DM pro DM box a v peněžence najdu slevové kupóny  a další si ještě vytisknu.( většina nákupu jsou dárky, takže ty neukážu) :D Závislák noo….Ale jen DM jsem nenakupovala, vzala jsem to pře lékárnu, Yves Rocher a něco málo i z Avonu a Rossmanna a Tesca. Ceny si u všech výrobků už nepamatuji, ale napíšu je Vám přibližně. 

Jako první se podíváme na Avon:

AVON FOOT WORKS  CHLADIVÝ KRÉM NA NOHY S TŘEŠNÍ ….75ml ..cca 69,-Kč – já jsem prostě blázen do třešňové vůně, tento krém voní velmi příjemně, konzistencí je tekutější, dobře se roztírá  a rychle vsakuje.:)
AVON PODKLADOVÁ BÁZE POD OČNÍ STÍNY…..79,-Kč – o této bázi jsem už psala, docela jsem si na ni zvykla a můžu ji pochválit, sice někdy, když mám mastnější víčka, tak se mi stíny slejí, ale to je max. párkrát  za čas, tato báze má v klidu i 10-12 hodin. Za mě ji už můžu doporučit.
AVON LIGHT MOISTURE OSVĚŽUJÍCÍ GELOVÝ KRÉM S VÝTAŽKY Z OKURKY A ZELENÉHO ČAJEV AKCI 29,-Kč – chápe, že za tu cenu jsem ho musela koupit .:D Krém pěkně svěže voní, dobře se roztírá a rychle se vsakuje, pleť zanechává svěží.
DERMACOL AROMA RITUAL SPRCHOVÝ GEL ČERNÁ TŘEŠEŇ ….DM 39,90 Kč – ANOOO je akci, jupíí, já sáhla po této vůni opět a znova, ta vůně je božská a na léto perfektní. Tento gel zanechává pokožku voňavou i po sprše…mám odzkoušeno .:)

RADOX SPLASH KRÉMOVÝ SPRCHOVÝ GEL ……v akci 50% sleva za 35,-Kč – Tato vůně krásná, svěží ovocná, tyto gely dobře pění a za tu cenu super.

ADIDAS VITALITY HYDRATAČNÍ SPRCHOVÝ GEL MASÁŽNÍ ….cenu nevím -  vůně je svěží, já už dlouho gel této značky neměla, takže nevím, jaký je, ale asi ho budu používat na bazén do sprchy.

RIVAL DE LOOP  ČISTÍCÍ UBROUSKY … cca 35,-Kč – já používám odličovací ubrousky hlavně, když jdu plavat, tyto by měly odstranit i voděodolný make-up, obsah je 25ks a jsou bez alkoholu.

RIVAL DE LOOP  HYDRO AQUA OSVĚŽUJÍCÍ SPRAY ….75ml za 30,-Kč – na léto a parné dny je super, osvěží, obsahuje Aloe Vera, které zajišťuje hydrataci. Já už mám druhé balení a je super do kabelky.
L´ORÉAL LAK NA NEHTY …. Výprodej 29,90 Kč – já si ho musela koupit za tu cenu, kdo by taky odolal, lak rychle schne a se štětečkem se výborně pracuje, kryje ve 2 vrstvách.


L´ORÉAL ELSEVE BALZÁM PRO JEMNÉ VLASY ….49,90 Kč – tyto balzámy jako jedny z mála mi sedí a nezatěžují mi vlasy.

PANTENE PRO-V BALZÁM NA VLASY AQUA LIGHT …. 69,90 Kč – tento se taky řadí do kolonky SEDÍ MI :D
HIMALAYA VÍCEÚČELOVÝ KRÉM …. Tesco 39,90 Kč  od této značky mám masku na obličej a je úžasná, tento krém obsahuje Aloe Vera, Zinek, Indický Mader a Čínský Drnek, podle mě by mohl být super na pupínky. Jediné co mi vadí je to, že popis je midi pidi písmem, lupa to spraví. :D
GARNIER NÉO DEODORANT ….. akce Teta 49,90Kč – je to krémový deodorant, moje zkušenost s ním je nulová, ale četla jsem, že je účinný, tak uvidím, jak se vyrovná Rexoně.
BALEA ŠAMPÓN A BALZÁM PRO BARVENÉ A PŘIROZENĚ HNEDÉ VLASY…. DM kolem 50,- Kč – jsem na ně hodně zvědavá, výrobky příjemně voní, obsahují barevné pigmenty a extrakt z heny, jsou bez silikonů. Vyzkouším, uvidím.
NIVEA PURE&NATURAL ČISTÍCÍ PLEŤOVÁ VODA …. 50% sleva v DM – mám málo čistících vod a tak jsem musela doplnit zásoby. :D Taky za tu cenu, že? :D Každopádně ji vyzkouším a dám vědět, jak funguje.


YVES ROCHER CHERRY BLOOM EAU DE TOILETTE ….. stálá cena je kolem 700,- Kč – já si jako věrný zákazník na ni vybrala slevu, tak mě stála cca 200,-Kč. Krásně voní po třešních, výdrž bude asi slabší, ale na léto je super.
YVES ROCHER SPRCHOVÝ  GEL S PEELINGEM …. 99,-Kč – já si vybrala Malinu, nejvíc mi voněl, obsahuje 100% přírodní zrnka ovoce.
YVES ROCHER HLOUBKOVĚ ČISTÍCÍ GEL……159,- Kč – toto je už několikáté balení, psala jsem na něj i recenzi, takže se k němu ráda vracím. Zatím poputuje do úschovny, jelikož mám několik kousků nahých. :D


YVES ROCHER HYDRA VÉGÉTAL ….. cca 250,-Kč v akci – já zjistila, že mám docela suchou pokožku na obličeji, která během dne chytá mastný nádech. Paní mi doporučila tento krém, který je vhodný na den i noc, takže je fajn, že mi bude stačit jeden krém.
DESIDENT CAVICIDE …. 120,-Kč v lékárně – co že jsem si to koupila? Je to desinfekční čistící prostředek pro dentální a zdravotnické prostředky, jen jsem paní v lékárně řekla, že bych potřebovala něco na čištění kosmetiky a štětců. Noo, na kosmetiku to nevím, ale prý by to nemělo vadit, ale hlavně ho budu používat na štětce během týdne, kdy je neperu. Líbí se mi, že je v rozprašovači, jaký je, ještě říci nemůžu, nezkoušela jsem. Ale myslím si, že toto ukazovala i Lucka z GetTheLouk, že to používá, ale nejsem si tím jista. Vůně je teda nic, no jo, je to desinfekce.:)

Tak, toto je z nákupů vše. Čím jste si udělaly radost Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat