pondělí 26. května 2014

Moje Kosmetika MOJE

KRÁSNÝ DEN :)
Dnes Vám něco povím o nové kosmetice MOJE, tuto značku jsem zaregistrovala teprve nedávno. Myslím si, že jsem ji viděla už i v jedné drogerii tady u nás. Balení mi nic neříkalo, ani nezaujalo a tak jsem šla dál. Pak se nějak značka začala objevovat na facebooku, poprvé jsem ji zaregistrovala u Kyrkys, tak jsem neodolala a mrkla na jejich stránky a udělala objednávku.  Značka MOJE je česká značka dekorativní kosmetiky a je dostupná za velmi přijatelné ceny. Při nákupu nad 199,-Kč je doprava zdarma a ořezávátko jako dárek. Komunikace je bez problému, rychlé dodání. A pozóór, teď mají akci :)
Žádné recenze jsem ještě nečetla a tak toto je čistě MŮJ názor. :)

Tady jsou produkty, které jsem si koupila:
HEDVÁBNÁ JEMNÁ RŮŽ -  já se rozhodla pro odstín č.1  a č.3, Růž obsahuje hedvábí a vitamín E, růže jsou jemně namleté, pigmentace u odstínu č.1 je menší, je ho třeba dát víc, odstín č.3 je na tom lépe. Prašnost jsem zaznamenala malou, znám tvářenky, které práší hodně, tady je to na stupni 2 z 5. :D Tvářenka (růž) se nachází v plastovém  obalu (kelímku) na zašroubování, já mám osobně radši klasické otevírání, ale toto je právě zas něco jiného. Jinak design balení (krabička) se mi nějak nelíbí, působí to na mě obyčejně……….Obsah je 3 gramy a cena je 69.90Kč


MATUJÍCÍ KOMPAKTNÍ PUDR – já vlastním odstín č.2, pudr je sametově jemný, je vhodný pro mastný a smíšený typ pleti. Tento odstín padne mé pleti, takže jsem si vybrala dobře. S prášivostí na tom je tak, že práší docela dost. Obsah je 16g za 59.90Kč. Balení: to se mi líbí, je klasické, jen mám po pár otevřeních problém s otevíráním, nějak se mi uvolnilo vrchní víčko, takže je teď volné.Musím na něj dávat pozor.


HEDVÁBNĚ JEMNÉ OČNÍ STÍNY TRIO – já mám odstíny č.6 a č.10, až po podrobném prozkoumání doma, jsem si všimla, že 2+2 odstíny jsou téměř stejné, ale to se nějak spotřebuje.:) Pigmentace u těchto stínů je dobrá, prášivost stínů je téměř nulová. Balení se mi líbí, je takové jemné v průhledném plastu. Obsah je 6 gramů za 49,90Kč.



TUŽKA NA OBOČÍ – Já mám odstín č.2 hnědý….odstín skvěle padne k mé barvě, pigmentace tužky je dobrá, tvrdost je akorát. Na tužce je klasický kartáček, jen ty jeho štětinky jsou teda hrozně drsné. Cena tužky je 49,90Kč

TUŽKA NA OČI S VITAMINEM E DLOUHODRŽÍCÍ – Já mám odstín č.1 a č.4, tužky jsou měkké, klasické dřevěné, pigmentace je velmi dobrá, pracuje se s nimi velmi dobře. Cena je 49.90 Kč

OČNÍ LINKY DLOUHODRŽÍCÍ SE ŠTĚTEČKEM -  jsou pouze v černém odstínu, jejich balení se mi líbí velmi, rukojeť je trošku větší v průměru, ale dobře se drží, štěteček má krásný tvar, jemné štětinky, prostě není co vytknout. Barva linek je úžasná, černá, rychle zasychá, velmi dobře se mi s nimi pracuje. Obsah linek je 5gramů a cena je 69,90Kč.


LAKY NA NEHTY -  ODSTÍN Č.09 a č.06….pískový lak v odstínu 3…… jako první se podíváme na klasické laky. Balení je pěkné, roztomilé. K dokonalému krytí  stačí 2-3 vrstvy, lak rychle zasychá. Jediné co mi trošinku vadí je to, že laky mají docela úzké štětečky, ale pracovat se s nimi dá. Obsah laků je 12ml za 39.90 Kč.


Pískový lak – jeho rukojeť se štětečkem mi vadííí, je hrozně malá, ale….barva laku je krásná, ke krytí stačí 1-2 vrstvy, lak rychle zasychá. Jeho 5,5ml za 49,90 Kč.
BIO BALZÁM NA RTY – brusinka…. Jemný balzám na rty s přírodními extrakty, oleji  a vosky je vysoce účinnou ochranou rtů. Balzám je jemný, jemně voní, rty hydratuje a jsou jemnější. Cena je 39,90Kč


jako dárek jsem dostala k nákupu DUO ořezávátko… to potěší, vždy se hodí :D

Můj celkový dojem : Já jsem z výrobků nadšená, ale zatím teda NEMŮŽU posoudit jejich výdrž, jelikož jsem je JEN  zkoušela, ale myslím si, že budou kvalitní a jsem zvědavá, jak padnou mé mastné pleti. Balení  mě ze začátku moc nezaujalo, ale jak se tak na něj dýl a dýl dívám, tak se mi začíná líbit.Jen teda ty tvářenky nic moc, ale to je můj soukromý dojem.


2 komentáře:

  1. Líbí se mi stíny a tvářenky, teda i to ostatní vypadá dobře, akorát bych to asi nevyužila až tak. Tak uvidíme co řekneš v dalších recenzích

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám v plánu nějaké výrobky zkusit. Jsem zvědavá na ty odstíny jak budou ve skutečnosti vypadat.

    OdpovědětVymazat