středa 26. února 2014

ÚNOROVÁ KRABIČKA  - LADYBOX

Ahoj krásky,
Ano je to tak, opět jsem Ladyboxu neodolala a objednala si ho. Musím se přiznat, že jak jsem ráno viděla fotky na facebooku fotky toho co obsahuje, byla jsem docela zklamaná. Říkala jsem si, nic moc teda. A chvíli po té mi došel ten můj a musím říct, že po otevření a podrobném prozkoumání jsem byla ráda, že jsem objednala, opravdu se povedl a stojí za to. Já z něho využiji úplně všechno.

A co Ladybox skrýval ?





NEVO DEAD SEA SPA –KRÉM NA RUCE A TĚLO FRENCH VANILLA, 230 ml, PLNÉ BALENÍ ZA 350,-Kč
Popis :  Jedinečný krém s omamnou vůní levandule a vanilky. Kombinace minerálů z Mrtvého moře, vitamínů, proteinů a přírodních esenciálních olejů se postará i o suchou namáhanou pokožku.
Můj dojem : Krém krásně voní, je hutný, ale přitom se velmi lehce roztírá, rychle se vsakuje, nezanechává mastný film  a pokožka je i po 2 hodinách krásně jemná a voňavá. Jsem ráda, že ho můžu vyzkoušet.


LILYLOLO KOMPAKTNÍ OČNÍ STÍNY , PLNÉ BALENÍ ZA 340,-Kč
Popis:  Jednoduchá paletka obsahuje dva oční stíny, které se vzájemně barevně doplňují. Kompaktní stíny mají přírodní složení, hedvábnou texturu, snadno se nanáší a nabízí dlouhotrvající barvu.
Můj dojem:  týýý vo..  byla moje první reakce na cenu, za tu cenu bych si to sama nekoupila. Stíny mají dobrou pigmentaci a ty moje se hodí na denní líčení, ale i večerní. Jsem zvědavá a výdrž.  Toto je další produkt, za který jsem ráda.





PEASE LESK NA RTY, PLNÉ BALENÍ ZA 70,- Kč
Popis: Lesk dodává velmi přirozeného lesku, dlouhodobě hydratuje s pečuje o jemnou pokožku rtů celé hodiny. Tekutá textura se snadno nanáší.
Můj dojem : Já dostala průhledný a ani mi to nevadí. Lesk hezky voní, nelepí, na rtech je jemný a příjemný. Dá se lehce zkombinovat s rtěnkou, nebo jen tak. Takže za mě super. :)


JORDANA DIAMANTOVÁ VÝŽIVA, 15 ML, PLNÉ BALENÍ ZA 49,- Kč
Popis : Nehtová výživa obsahuje diamantový prach, který zpevňuje křehké nehty. Při pravidelném používání budou vaše nehty silnější a krásnější, navíc neodolatelně lesklé a pevné.
Můj dojem :  určitě ho využiji, já mám sice nehty naštěstí pevné, ale tímto se nic nepokazí a možná ještě zlepší. :)


DR. HAUSCHKA SPRCHOVÝ BALZÁM LEVANDULE SANTAL, 10ML , VZOREK
Popis: Santalové dřevo ve spojení s aromatickou levandulí nabízí  uvolňující a zklidňující péči o tělo i mysl. Pro přirozenou rovnováhu a sametově hebkou pokožku.
Můj dojem:  na první dojem mi balzám voněl moc silně, uvidím, co to udělá ve sprše, ale jelikož mám tuto značku poprvé, jsem ráda, že můžu vyzkoušet.  A jestli opravdu zklidní mysl, tak má u mě velké plus:).



ARABSKÉ PARFÉMY , VZORKOVÝ BALÍČEK
Popis: Arabské parfémy vyrobené z nejkvalitnějších vonných esencí vydrží nekonečně dlouho. Získají si vás tajemnou a podmanivou vůní pohádkového Orientu.
Můj dojem:  vůně ATTAR LUCKY si mě získala, voní opravdu krásně ….. vůně MUSC AL QURAI SHI mi teda  nevoní, připomíná mi voňavku babičky, no jo, každý máme jiný nos.



NEVO ODSTRAŇOVAČ KŮŽIČKY …..BONUS
Sice s tím neumím pracovat, ale na staré kolena se to naučím. :)



MŮJ CELKOVÝ DOJEM : nelituji toho, že jsem Ladybox objednala. Nabízí produkty, se kterými bych se asi nikdy nesetkala a díky Ladyboxu o nich vím. Tento měsíc se povedl, jaký bude březnový, to se nechám překvapit, uvidím , co bude v nápovědě. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat