pátek 16. srpna 2013

ŘASENKA BIG BOOM volume mascara ASTOR

Pěkný den kočky :)

Dnes jsem tady s recenzí na řasenku. Dostala jsem ji od kamarádky na vánoce v dárkové kazetě ,byla myslím s odličovačem ,ale to už si nepamatuji :)
Řasenka má pěkné luxusní zlaté balení.Kartáček mě na první pohled docela vyděsil ,protože je velký ,je sice pravda ,že jsem při první aplikaci skoro vypichla oko ,ale to je jen rukama a chce to trénink.Tato Astorka pěkně rozčeše řasy ,dodá jim objem a pěkně řasy protáhne.
Líčila jsem s ní i kamarádku ,která má krásné dlouhé řasy a po nanesení řasenky je měla jak mrkací panenka :)
Já mám řasy  nevýrazné a mám je řídké ,takže u mě  naprostá spokojenost. Jak je na tom cenově v drogérii netuším ale na e-shopu je cena 229 ,- Kč
Ráda bych přidala fotku ,jak vypadá na mých řasách ,ale bohužel můj foťák to nepobere :(




Žádné komentáře:

Okomentovat