čtvrtek 1. června 2017

KVĚTNOVÝ NÁKUP Z DROGÉRIÍ

Ahoj všem :)

nějaký ten čas jsem si nekupovala téměř žádnou kosmetiku, tak teď to doháním.:) a daří se mi :D
Tak nějak se mi nahromadilo od každého něco, znáte to, že jo? :) Nakupovala jsem všude možně, takže pokud si vzpomenu, napíšu kde. Asi Vás už zajímá obsah, tak jdeme na něj...

Jako první tady mám sprcháče PALMOLIVE, ty byly v akci v drogérii Teta, za nějakých 29,90 Kč, všechny vůně jsou svěží, ovocné, já si nemohla vybrat, jelikož Palmolive nabízí hoodně druhů, nakonec jsem zvolila tyto. :)
Taky jsem se konečně rozhodla vyzkoušet šampón a balzám od BIONE COSMETICS, jednotlivý kus mě stál asi kolem 70,-Kč. Tato řada je na lesk, regeneraci, výživu a objem. Na tuto značku jsem slyšela chválu, tak jsem zvědavá. Vy si přečtete výsledek ve spotřebovánu. :)
Do zásoby jsem si taky pořídila zatím můj nejoblíbenější balzám na vlasy a to od L´oréal Elseve, po něm mám vlasy svěží celý den a moc mi vyhovuje. Další šampón co asi obden používám je fialový šampón od SCHAUMA, sice mi občas zabarví prsty, ale na vlasy funguje. Já ho míchám s klasikým šampónem. Odličovací micelární ubrousky jsem si koupila na cesty, nebo na plavaní. Jsou fajn a neštípou v očích.
Do práce jsem si koupila vůni od ADIDAS, tato je lehká, svěží, na léto fajn. Noo a jelikož je tady léto (huráá) je čas víc používat deodoranty a antiperspiranty, DOVE voní krásně a navíc k němu byla žiletka, která se hodí. :) Taky jsem objevila novinu od ASTRID a to hedvábný čistící pleťový olej, funguje tak, že se ho dáte na prsty a pak vmasírujete do obličeje, měl by odstranit make-up a to i voděodolný. já ho ještě nezkoušela, ale brzy dám vědět. :)
No a abych neměla málo sprcháčů, mám tady limitku z DMka, vůně to jsou svěží, lehké, dělané na léto. :)
Aby tady nebyla jen kosmetika, koupila jsem si i štětce. Celý černý je z Rossmanna za nějakých 30,-Kč, mám ho kosmetické taštičky, ale řekla bych, že není špatný. Ten další štětec je od FREEDOM , je na oční stíny, je malý, já to vidím na používání na spodní lince, nebo na korektor. Taky jsem si pořídila linky od ESSENCE, tyto jsou voděodolné, mají štěteček a jsou fakt supéér, už mám druhé balení. :)




Toto je z mých nákupů vše, co jste si pořídili vy?

2 komentáře:

  1. Já ty sprchové gely Palmolive mám ráda, mají velký výběr vůní a když se vychytá akce, tak jsou za pár korun:-) A hodně mně zajímá, jaký bude ten odličovací olej Astrid, budu se těšit na Tvé dojmy:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Super nákupy a sprchový gel od Palmolive jsem dlouho neměla. Musím si pro něj zajít!

    OdpovědětVymazat